Profile Foto Koymak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------

    araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien

    (Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?


    -----------------------------

    aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    blackhammer bunu yazdı:
    -----------------------------

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------

    araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien

    (Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?


    -----------------------------

    aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...
    -----------------------------

    yada çok malca bişey yapacaksın :D

    madalya bile verirler


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    blackhammer bunu yazdı:
    -----------------------------

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------

    araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien

    (Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?

     

     


    -----------------------------

    aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...
    -----------------------------

    yada çok malca bişey yapacaksın :D

    madalya bile verirler


    -----------------------------

    hahaha :D tbtnin en üstün madalyasi (hiyarlikda)


    Parmak bassam olurmu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    blackhammer bunu yazdı:
    -----------------------------

    amorphis81 bunu yazdı:
    -----------------------------

    araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien

    (Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?


    -----------------------------

    aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...


    -----------------------------

    bende şıh sulo yazıyordu :)


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 2962 Toplam Mesaj: 15