Profile Foto Koymak
-
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien
(Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?
-----------------------------
aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs... -
blackhammer bunu yazdı:
-----------------------------
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien
(Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?
-----------------------------
aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...
-----------------------------yada çok malca bişey yapacaksın :D
madalya bile verirler
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
blackhammer bunu yazdı:
-----------------------------amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien
(Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?
-----------------------------
aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...
-----------------------------yada çok malca bişey yapacaksın :D
madalya bile verirler
-----------------------------hahaha :D tbtnin en üstün madalyasi (hiyarlikda)
-
blackhammer bunu yazdı:
-----------------------------
amorphis81 bunu yazdı:
-----------------------------
araya bende bi soru sıkıştırayım.. peki bazı üyelerin nicklerinin altında parantez içinde başka bi şey daha yazıyo örnek renegadealien
(Tek Kişilik Dev Kadro) bazı üyelere yönetimin yaptıgı bir şey mi?
-----------------------------
aynen yonetimde olmayipta rumuzunun altinda parantez icinde yazi yaziyorsa o kisinin yukseklerde tanidikleri vardir yada tbt icin onemli bir sey yapmistir. isinin erbabidir vs vs vs...
-----------------------------bende şıh sulo yazıyordu :)
