Progran Lazım
-
arkadaşlar ticari işletmeler için bana program lazım beyaz eşya üzeri çalışıyom bütün mallarını gireceğim kaç adet olduğu fiyatları falan herşeyi kaydedeceğim bi program arıyorum yardımcı olursanız sevinirim. bu arada word ve excell den yapılacaığnı biliyorum bunun dışında bildiğiniz program varsa adını verirmiisiniz tşkler
-
sana güzel bi script yazalım kardeş :D asp şöle janjanlı işlevli bişe :D yada warsa hazırlara bi bak
-
ya arkadaşlar banada böyle bir program lazım.banada stok tutsam yeter.excell de zor oluyo karışıp gidiyo.ayrı ayrı stok oluşturcam birkaç tane birbiri arasında geçiş yapabilcem ve parça çıkışı yapabilcem.çek,senet,fatura falan filan istemiyorum.benim isteği,m sadece stok tutmak.
-
hocam bu dediğiniz programları yazdırmanız lazım.. :) yazan tanıdık var..
-
bilen kimse yok mu ya hane yazmadan hazır bi program olsada kullansam diyordum....
-
lks veya vega programı varda beleşe bulamazsın. onun için excel'den visual basic kodlarla uygun bişey yapabilirsin.
-
bende vega, eta, akınsoft octobus var işine yaran olursa istersen birini upload edebilirim
-
nikita bunu yazdı:
-----------------------------bende vega, eta, akınsoft octobus var işine yaran olursa istersen birini upload edebilirim
-----------------------------Hocam vega ve eta'yı upload edebilir misiniz?
-
peki birazdan vegayı yüklüyorum,
-
hoca vegayı yüklesen nolcak ki çalışmaz zaten program aktivasyon kodu gibi bişey ister tabi onu almak içinde firmayı aramak zorunda kalcan.
-
yoo bunlar crackli ve çalışıyorlar denemiştim
dosya paylaşım bölümüne açıyorum konuyu daha fazla murid faydalansın diye oradan download yapabilirsin
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=48960
