Progran Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mevan
    mevan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşlar ticari işletmeler için bana program lazım beyaz eşya üzeri çalışıyom bütün mallarını gireceğim  kaç adet olduğu fiyatları falan herşeyi kaydedeceğim bi program arıyorum yardımcı olursanız sevinirim. bu arada word ve excell den yapılacaığnı biliyorum bunun dışında bildiğiniz program varsa adını verirmiisiniz tşkler


    HAKKI BATIL YAPANIN HAKKI KÖTEKTİR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    sana güzel bi script yazalım kardeş :D asp şöle janjanlı işlevli bişe :D yada warsa hazırlara bi bak

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ya arkadaşlar banada böyle  bir program lazım.banada stok tutsam yeter.excell de zor oluyo karışıp gidiyo.ayrı ayrı stok oluşturcam birkaç tane birbiri arasında geçiş yapabilcem ve parça çıkışı yapabilcem.çek,senet,fatura falan filan istemiyorum.benim isteği,m sadece stok tutmak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hocam bu dediğiniz programları yazdırmanız lazım.. :) yazan tanıdık var..

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mevan
    mevan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    bilen kimse yok mu  ya hane yazmadan hazır bi program olsada kullansam diyordum....


    HAKKI BATIL YAPANIN HAKKI KÖTEKTİR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    lks veya vega programı varda beleşe bulamazsın. onun için excel'den visual basic kodlarla uygun bişey yapabilirsin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    bende vega, eta, akınsoft octobus var işine yaran olursa istersen birini upload edebilirim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    nikita bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende vega, eta, akınsoft octobus var işine yaran olursa istersen birini upload edebilirim


    -----------------------------

    Hocam vega ve eta'yı upload edebilir misiniz? 


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    peki birazdan vegayı yüklüyorum,

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca vegayı yüklesen nolcak ki çalışmaz zaten program aktivasyon kodu gibi bişey ister tabi onu almak içinde firmayı aramak zorunda kalcan.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    yoo bunlar crackli ve çalışıyorlar denemiştim

    dosya paylaşım bölümüne  açıyorum konuyu daha fazla murid faydalansın diye oradan download yapabilirsin

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=48960 

     

Toplam Hit: 2450 Toplam Mesaj: 13