PROJE YARDIM.. USTALAR
-
kameranın calışma düğmesini paralel port, bir röle ve biraz delphi programlama ile yapabilirsin ama kaydetme işi biraz sıkıntılı...
Bunu toptan yapan kitler var ondan alıp direk olarak metal sensörü ile etkileştirsen daha mantıklı olur...
-
Teknik bilgim yok dolayısyla pek teknik konuşamayacağım.Neyse..
Şİmdi otomatik kapılar varya sensörle açılıp kapanıyo.O kapıların arkasında yani diğer tarafta bir sensör daha bulunur ki bu sensör kapıda sıkışma olaylarına karşı yapılmıştır.Oradada bir sensör bulunur ama bunun karşısında yanıstıcısı vardır.Arasındaki iletişim kesilince kapı kapanma olayını durdurur ve açılır kimse sıkışmasın diye.Şİmdi sende bunun gibi bir düzenek kursan kamera hep açık olsa ve bu düzenek sadece kırmızı yanıdığında çalışmaya başlasa - bunu yaparsınız - yada ışık yandıktan sonra ilk geçen araba sayesinde (sensör devresi )kamera çalışmaya başlasa (bence daha fazla süre lazım )5 sn sonra >>> apartmanlarda merdiven ışıklarının kapanmasını sağlayan kutucukların ayarlarıyla biraz oynayıp 5sn sonrasına merkezle iletişimi kesse.olmamı.Dostlar sakın dalga geçmeyin gülmeyinde çünkü kafa yordum başım ağrımaya başladı. :))
