PROJE YARDIM.. USTALAR

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    kameranın calışma düğmesini paralel port, bir röle ve biraz delphi programlama ile yapabilirsin ama kaydetme işi biraz sıkıntılı...


    Bunu toptan yapan kitler var ondan alıp direk olarak metal sensörü ile etkileştirsen daha mantıklı olur...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    Teknik bilgim yok dolayısyla pek teknik konuşamayacağım.Neyse..


    Şİmdi otomatik kapılar varya sensörle açılıp kapanıyo.O kapıların arkasında yani diğer tarafta bir sensör daha bulunur ki bu sensör kapıda sıkışma olaylarına karşı yapılmıştır.Oradada bir sensör bulunur  ama bunun karşısında yanıstıcısı vardır.Arasındaki iletişim kesilince kapı kapanma olayını durdurur ve açılır kimse sıkışmasın diye.Şİmdi sende bunun gibi bir düzenek kursan kamera hep açık olsa ve bu düzenek sadece kırmızı yanıdığında çalışmaya başlasa  -  bunu yaparsınız  -  yada  ışık yandıktan sonra ilk geçen araba sayesinde (sensör devresi )kamera çalışmaya başlasa (bence daha fazla süre lazım )5 sn sonra  >>> apartmanlarda merdiven ışıklarının kapanmasını sağlayan kutucukların ayarlarıyla biraz oynayıp 5sn sonrasına  merkezle iletişimi kesse.olmamı.Dostlar sakın dalga geçmeyin gülmeyinde çünkü kafa yordum başım ağrımaya başladı. :))


    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
Toplam Hit: 3232 Toplam Mesaj: 13