Projeksiyonlu Cep Telefonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Geçen sene aliexpress.com'dan 250 TL'ye almıştım. Bir senedir sorunsuz kullanıyorum. Telefonu soran arkadaşlar olmuştu videosunu da çekip koydum.

    Özellikleri:
    2 MP kamera
    Wireless
    Çift hat
    Çift hafıza kartı

     

    http://youtu.be/tSyV0im3HiI

     


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    aklıma gelmişti böyle bişey..yakında yaparlar diyodum yaptılar oldu..

     

    bir de mause olarak kullanılma özelliği yaparlar telefona diyodum da gereksiz bişi olur..zaten yapmamışlar=)

     

    edit: baya iyi görüntü veriyomuş aslında..beklediğimden daha iyi en azından...pc ye bağlabiliyo musun? yani pc'nin ekranını yansıtabilir mi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    aklıma gelmişti böyle bişey..yakında yaparlar diyodum yaptılar oldu..

     

    bir de mause olarak kullanılma özelliği yaparlar telefona diyodum da gereksiz bişi olur..zaten yapmamışlar=)


    -----------------------------

    bluetoothla pcye bağlayıp dokunmatik üstünden mouse u kontrol edebiliyosun bu telefonda.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    vay onu da yapmışlar demek...fikrimi çalmışlar resmen..ben taa 3-4 yıl önce düşünmüştüm bunları=) 

     

    babamda suyla çalışan arabayı düşünmüş zamanında...sonra amaan başarsamda yaptırmazlar zaten diyip vazgeçmiş...geçenlerde tv de gördüktü suyla çalışan araba yaptılar diye...aha benim fikrimdi diye atladı...aile kaderimiz bu demek =p

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    İlkkez gördüm ve benimde aklıma gelmişti... 

     

    Helal olsun adamlara...


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    winchester
    winchester's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    ben de ilk kez gördüm çok güzel ama telefon biraz kaba duruyo yıl 2012 gardaş :)


    Ölüm Bizimle Gelecek...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yok artık :D yapılacağını falan duymuştum ama adamlar yapmış 250den satıyo ha iyimiş =)

     


    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    çok sarj yer cık olmaz :D


    memento mori.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam burdan baktım
    http://www.aliexpress.com/product-fm/347280358-P790-Dual-sim-3-25-inch-Touch-screen-WiFi-TV-JAVA-WQVGA-Projector-China-Mobile-Phone-wholesalers.html

    Bende alacam birtane sırf projektör için, Anlatırmısın Projektörle film izleyince pili nekadar dayanıyor ?


    instagram.com/macrlz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Kaba mı duruyor winchester ?

    Projeksiyon cihazını LCD telefonlara yerleştirmeyi denersen bravo sana.Adamlar o kadar küçültmüşler daha ne istiyon len.


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    türkiyede varmı marka model ne ?
Toplam Hit: 5559 Toplam Mesaj: 27