folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Projeye Ortak Yazılımcılar Aranıyor [Browser Game]



Projeye Ortak Yazılımcılar Aranıyor [Browser Game]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Arkadaşlar uzun zamandır bir proje yazıyorum ve bitmek üzere. Fakat yoğunluğumdan dolayı biraz sarkıyor. Projem online browser oyunu. Oyun mafya oyunudur. Üye oluyorsun karakter seçiyorsun pezevenk, tetikçi falan. Daha sonra sağa sola sataşıp pataklayıp para kazanıyosun karı alıp satıyosun ot mot çekiyosun. Yer altı dünyası yani. Neyse gelelim asıl meseleye.

    Oyunda yönetim paneli ve bir kaç haberler sayfası, çete kurma sayfası kaldı. Kodlamaya ortak olacak kişi yönetimi kodlucak sadece. Daha sonra scripti yayınlayıp inşAllah oyunu açıcaz.

    Ortak olacak kişi mutlaka ASP dilini bilmelidir ve script yazabilecek düzeyde olmalıdır.

    Ortak olmak isteyenler pm ile ulaşabilir. MSN'dende ayrıntılı görüşebiliriz. tolga@asptr.net


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    www.thecrims.com'dan güzel olursa oynarım valla =)

    1-2 sene önce az oynamazdım Crims'i...

    Asp bilsem gelirdim hemen. Süper bir referans olur. Ama ne yazık ki Asp.Net :)


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    sen aç bi bakalım, böyle bi oyun vardı yanlız.. güzel olursa oynarım..

    Merhabaaaaa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celoron
    celoron's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    şuana kadar asp ile yapılmışını hiç görmedim. ilk olmak güzeldir :) tabii büyük şirketlerin hep php yi seçmelerinide göz önüne almak lazım.

    fakat asp ilede yapılması lazım farkı görebilmek için. şimdilik ne söylersem boş


    Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. Linus Torvalds
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    @mamii

    crimsin özelliklerinin hepsi var içinde. ek özellik olarak bazı şeylerde var.

     

    @PyramiD

    oynucak elbet bulunur ortakta lazım (:

     

    @celoron

    evet ilk asp browser oyun desem yeri var (: phpyi seçme sebepleri belli. php sürekli gelişmekte asp durdu. ama elbet onda yapılanlar aspdede yapılıyor. Fark yok ;)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    @celoron

    @tolga 

    popmundo.com asp :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    @celoron

    @tolga 

    popmundo.com asp :)


    -----------------------------
    öyle bi oyunmu var :D

    sorry o zaman ilk asp tabalı mafya oyunu (:


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    browser oyun sevdiğim için up
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    baris_ekin bunu yazdı:
    -----------------------------
    browser oyun sevdiğim için up
    -----------------------------
    saolasın :)

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    zamanında bizde bi kaç kişi yazıcaktıkta kısmet olmadı.

    ayrıca asp ile yazılmış ama tanınmamış bir sürü asp tabanlı türklerin yaptığı browser oyunu var.

    şöylede bi tavsiye vereyim.

    online oyunlarda özellikle hiti yüksek olan oyunlarda aşırı trafik gerekir ve bu trafiği access kaldırmayabilir.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    San Andreas MultiPlayer'da sağlam RP serverlarında da bu vardı ..Pezevenklik felan.. Hayırlısı umarım tuttursun bir şeyler
Toplam Hit: 2088 Toplam Mesaj: 18