Ps Den Anlayan Yardımsever Mürid Lütfen Bak .
-
arkadaşlar 30 sene sonra dayimizi görmek nasip oldu. aile albümüne bakarken kendi resmi olmadigini görünce çok üzüldü. birde rahmetli dedemin tek bir fotoğrafi var onu istedi. yaziciyla tarattim, foto eski olduğu için deforme olmuş. fotoyu iyi hale getirip dayima vermek istiyorum. ps bilmedigimden yapamadim. yardimlarinizi bekliyorum. teşekkür ederim.
arkadaşimin uyarisi üzere yardimci olmak isteyen arkadaşlara resimin linkini pm ile yollayacağim. -
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar 30 sene sonra dayimizi görmek nasip oldu. aile albümüne bakarken kendi resmi olmadigini görünce çok üzüldü. birde rahmetli dedemin tek bir fotoğrafi var onu istedi. yaziciyla tarattim, foto eski olduğu için deforme olmuş. fotoyu iyi hale getirip dayima vermek istiyorum. ps bilmedigimden yapamadim. yardimlarinizi bekliyorum. teşekkür ederim.
-----------------------------hocam hata ettin
keşke pm den gönderseydin resmi.
hemen düzenle msjı resmin linkini sil
-
uyarin için teşekkürler :) keşke sende ilk mesajdan alinti yapmasaydin link senin mesajda kaldi şimdi:) rahmetli dedemin fotoğrafi kimin ne işine yarar bilmem ama dedigin gibi dikkatli olmak lazim.
-
uyarmışsın ama alıntı yapmışsın kardeş link sende gözüküyor sende editle istersen
-
RaAmLis bunu yazdı:
-----------------------------
uyarmışsın ama alıntı yapmışsın kardeş link sende gözüküyor sende editle istersen
-----------------------------evet hocam unutmuşum pardon ;)
editledim :D
-
ee yokmu anliyan:)
-
daha da değiştirilebilir ancak orjinalliğini yitirirdi.
Edit : resim kaldırıldı.
-
kardeşim teşekkür ederim. mesajini düzenleyip resmi kaldirirmisin. bana pm den atarsan sevinirim.
-
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim teşekkür ederim. mesajini düzenleyip resmi kaldirirmisin. bana pm den atarsan sevinirim.
-----------------------------kardeş resme sağ tıklayıp resmi kaydet diyerek resmi kaydedebilirsin özel olarak pm'den atmama gerek varmı sence?
-
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------
siganfu bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim teşekkür ederim. mesajini düzenleyip resmi kaldirirmisin. bana pm den atarsan sevinirim.
-----------------------------kardeş resme sağ tıklayıp resmi kaydet diyerek resmi kaydedebilirsin özel olarak pm'den atmama gerek varmı sence?
-----------------------------hocam arkadarş tbt de dedesinin resminin yayınlanmaması için postlarda link olmasın istiyor.
bi tane yolladım ben hocam pm ne bak
-
sadece resmin tahrib olan bölgesini düzeltseniz yeter. bu arada dedemin kafasinda görüln çukur gerçek :) odun değmiş 2cm kadar üçgen göçme var kafa tasinda . o orjinal kalsin:) uğraşan arkadaşlara teşekkür ederim.
