PSD Arşivi
-
ByMusty bunu yazdı:
-----------------------------çok güzel olmus, içerik olarak zenginleşirse daha da güzel olacaktır..
-----------------------------
Teşekkür ederim... İnşallah içeriğimizin büyümesiyle çok çok iyi bir ücretsiz paylaşım sitesi olacağız :} -
sol tarafta bi katagori bölümü olması şart çok karışık. düzenlersen iş yapar !
-
eywallah...
-
blmrt bunu yazdı:
-----------------------------sol tarafta bi katagori bölümü olması şart çok karışık. düzenlersen iş yapar !
-----------------------------
header altında alfabetik bi kategorilendirme zaten mevcut karışık olan kısım neresi ki? Arama ağırlıklı çalışan bir sistem düşünerek geliştirdik :/ -
psdlerin boyutları genelde çok büyük oluyor yani bw dayanmaz o yüzden sana hostunu sağlama almanı öneririm ilk önce.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------psdlerin boyutları genelde çok büyük oluyor yani bw dayanmaz o yüzden sana hostunu sağlama almanı öneririm ilk önce.
-----------------------------
sıkıntımız olsaydı girmezdik hacım bu işe :} Şimdilik sıkıntı yok olduğu zamanda bi şekilde çözeriz inşallah amaç hizmet :} -
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
psdlerin boyutları genelde çok büyük oluyor yani bw dayanmaz o yüzden sana hostunu sağlama almanı öneririm ilk önce.
-----------------------------
sıkıntımız olsaydı girmezdik hacım bu işe :} Şimdilik sıkıntı yok olduğu zamanda bi şekilde çözeriz inşallah amaç hizmet :}
-----------------------------hocam bende diyorum ki işte planlayın, çünkü proje güzel tutar büyük ihtimalle o zaman bir büyüme planınız olsun, göte gelmeyin...
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------sRcN bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
psdlerin boyutları genelde çok büyük oluyor yani bw dayanmaz o yüzden sana hostunu sağlama almanı öneririm ilk önce.
-----------------------------
sıkıntımız olsaydı girmezdik hacım bu işe :} Şimdilik sıkıntı yok olduğu zamanda bi şekilde çözeriz inşallah amaç hizmet :}
-----------------------------hocam bende diyorum ki işte planlayın, çünkü proje güzel tutar büyük ihtimalle o zaman bir büyüme planınız olsun, göte gelmeyin...
-----------------------------
Teşekkür ederim anladım ben seni inşallah döte möte gelmeden altından kalkacağız işin 0-5k hit ve her birinin 3er download yaptığını varsayarak şimdilik barındığımız yer yetmekte ileride tabiki yetmeyecek bunun farkındayız :} 5k yı devirdiğimizde sunucu değişimi ve barındırma hizmeti alacağız şu an donanımsal olarak kendi sunucumuzu yapılandırıyoruz 5k ya kadar bakacağız bi hal çaresine sonuçta warez değil her yer bizi kabul eder :} hatta sponsor bile olur... -
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------
blmrt bunu yazdı:
-----------------------------
sol tarafta bi katagori bölümü olması şart çok karışık. düzenlersen iş yapar !
-----------------------------
header altında alfabetik bi kategorilendirme zaten mevcut karışık olan kısım neresi ki? Arama ağırlıklı çalışan bir sistem düşünerek geliştirdik :/
-----------------------------
hocam site biraz karışık görünüyor tasarım açısından heralde . Fikir güzel de uygulama görsellik dizayn 0 . bunu bi düzenle derim bence yani bi öneri sadece yanlış anlama :/ -
hmm teşekkür ederim. Kızmak ne demek estafurullah. Dediğinizide değerlendirelim tekrar :} Belki bi yerde karmaşıklaştırmışızdır.
