Ptt Hesap No Olmadan Para Atmak ?
-
bu ptt şubesinde ptt hesap nosundan para atılıyordu mesela ben bi kişi adına atmak istiyorum oyle bişey varmı ? mesela ali altın / istanbul kücükbakkalköy ptt şubesi ne atıcam bu kadar bilgi yeterlimi para atılırmı ? oda kimlikle gidip parayı cekıcek ? atmden atıcaktımda şehire uzak biraz elemanında hesabı yokmus bankada.
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
bu ptt şubesinde ptt hesap nosundan para atılıyordu mesela ben bi kişi adına atmak istiyorum oyle bişey varmı ? mesela ali altın / istanbul kücükbakkalköy ptt şubesi ne atıcam bu kadar bilgi yeterlimi para atılırmı ? oda kimlikle gidip parayı cekıcek ? atmden atıcaktımda şehire uzak biraz elemanında hesabı yokmus bankada.
-----------------------------
PTT zaten o işi yapıyor. Havale kağıdı dolduruyorsun oraya İsim/Soyisim İlçe/Postane Adı yazıyorsun paranı veriyorsun karşıya haber gidiyor :)
Karşıdaki de kimliği ile o paranı alıyor. -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
bu ptt şubesinde ptt hesap nosundan para atılıyordu mesela ben bi kişi adına atmak istiyorum oyle bişey varmı ? mesela ali altın / istanbul kücükbakkalköy ptt şubesi ne atıcam bu kadar bilgi yeterlimi para atılırmı ? oda kimlikle gidip parayı cekıcek ? atmden atıcaktımda şehire uzak biraz elemanında hesabı yokmus bankada.
-----------------------------
PTT zaten o işi yapıyor. Havale kağıdı dolduruyorsun oraya İsim/Soyisim İlçe/Postane Adı yazıyorsun paranı veriyorsun karşıya haber gidiyor :)
Karşıdaki de kimliği ile o paranı alıyor.
-----------------------------eyw
-
var.git ilgilenirler orda seninle bi form doldurcaksın karşıdaki kimliğiyle gidip alır parayı
-
+ olarak kimlik numarasıda gerekiyor alacak kişinin
-
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
+ olarak kimlik numarasıda gerekiyor alacak kişinin
-----------------------------gonderen için gerekmiyor..
-
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
+ olarak kimlik numarasıda gerekiyor alacak kişinin
-----------------------------
Gerekmiyor hocam . İsim soyisim adına yollasan yeter -
burdaki ibneler bana zorluk çıkarıyor o zaman :D
-
daha bugün aldım sadece ad soyad il ilçe şube yeterlidir. aman dikkat çok yoğun bir şube seçme yoksa saatlerce bekletirler.
-
hacı 2 farklı kısıye atıcam diyelim 2 form doldurup versem ayrı kişilere atılcak kabul edermi yoksa 1 sıra numarasından 1 kişi içnmi geçerlidir ?
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
hacı 2 farklı kısıye atıcam diyelim 2 form doldurup versem ayrı kişilere atılcak kabul edermi yoksa 1 sıra numarasından 1 kişi içnmi geçerlidir ?
-----------------------------farketmez hocam sıra sana geldiğinde tüm işlemlerini yaptırabilirsin.
