R10 Davetiyesine 500 Rapids

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konuya 10000000. cevap yasana verecem :D


    -----------------------------

    10000000. cevap

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    valla kardeşim önceden 40 ane felan davetiyem vardı yeni sistemde hic yok olsa canınız saolsun..


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F


    -----------------------------

     

    3 aylık mailien kayıltı olucak hotfile premium veririm yeterki r10 davetiye ver kuralllarını felan her şeyi biliyorum ..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F


    -----------------------------

    Ben böyle cevap yazan adamları yaş degnekle dövecem varsa vermiyeceksen sana kalsın ....


    Dur be kadınnnn....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    A_REX bunu yazdı:
    -----------------------------

    itfaiyeciTBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F


    -----------------------------

    Ben böyle cevap yazan adamları yaş degnekle dövecem varsa vermiyeceksen sana kalsın ....


    -----------------------------

     

    Aynen vallaha:)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba arkadaşlar r10 davetiyesi arıyorum zaten bedavaya bulmak zor rapids vericem varmı davetiye yetkisi olan birisi...


    -----------------------------

     

    kardesim davetiye bulana kadar istedigin bir konu felan varsa sayfayı indirip sana yollayabilirim.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebelpirate
    rebelpirate's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    ilnatsob bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler


    -----------------------------

     

    aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    rebelpirate bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilnatsob bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler


    -----------------------------

     

    aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.


    -----------------------------

     

    Kaç rep olunca davetiye geliyor bilen varmı acaba..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    Maldonado bunu yazdı:
    -----------------------------

    rebelpirate bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilnatsob bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler


    -----------------------------

     

    aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.


    -----------------------------

     

    Kaç rep olunca davetiye geliyor bilen varmı acaba..


    -----------------------------

    itrade +3 olunca 1 davetiye hakkı veriyorlar tabi -rep'in olmaması şartıyla ve 10 gün içinde girip mesaj atmış olman gerekli 10 gün içinde mesaj atmassan o davetiye hakkın siliniyor.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
Toplam Hit: 3970 Toplam Mesaj: 28