R10 Davetiyesine 500 Rapids
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bu konuya 10000000. cevap yasana verecem :D
-----------------------------10000000. cevap
-
Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F
-
valla kardeşim önceden 40 ane felan davetiyem vardı yeni sistemde hic yok olsa canınız saolsun..
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F
-----------------------------3 aylık mailien kayıltı olucak hotfile premium veririm yeterki r10 davetiye ver kuralllarını felan her şeyi biliyorum ..
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F
-----------------------------Ben böyle cevap yazan adamları yaş degnekle dövecem varsa vermiyeceksen sana kalsın ....
-
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Benim var ama vermem :D Hem de 2 tane :F
-----------------------------Ben böyle cevap yazan adamları yaş degnekle dövecem varsa vermiyeceksen sana kalsın ....
-----------------------------Aynen vallaha:)
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba arkadaşlar r10 davetiyesi arıyorum zaten bedavaya bulmak zor rapids vericem varmı davetiye yetkisi olan birisi...
-----------------------------kardesim davetiye bulana kadar istedigin bir konu felan varsa sayfayı indirip sana yollayabilirim.
-
ilnatsob bunu yazdı:
-----------------------------
ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler
-----------------------------aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.
-
rebelpirate bunu yazdı:
-----------------------------
ilnatsob bunu yazdı:
-----------------------------
ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler
-----------------------------aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.
-----------------------------Kaç rep olunca davetiye geliyor bilen varmı acaba..
-
Maldonado bunu yazdı:
-----------------------------
rebelpirate bunu yazdı:
-----------------------------
ilnatsob bunu yazdı:
-----------------------------
ya walla karşılıksız dagıtırdım ama davetiyem kalmadı bana da rep vermiyor ki adamlar durmadan ota b..ka (-) veriyor ipneler
-----------------------------aynen hocam herşeye -rep veriyor bazıları davetiye falan kalmıyor o yüzden.
-----------------------------Kaç rep olunca davetiye geliyor bilen varmı acaba..
-----------------------------itrade +3 olunca 1 davetiye hakkı veriyorlar tabi -rep'in olmaması şartıyla ve 10 gün içinde girip mesaj atmış olman gerekli 10 gün içinde mesaj atmassan o davetiye hakkın siliniyor.
