folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Radyo İsmi Help Me



Radyo İsmi Help Me

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    Merhaba arkadaslar ben radyo actim  simdide domain alıcam ama daha radyo ismine karar veremedim guzel bisey olsun istiyorum bi kac isim geldi aklıma onlarda varmis  hadi bi isim bulalım

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Tbtradyo , dassakradyo koy :) Radyoyu açınca söle de bakalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    edit:bana ne oluyor ki.sildim yazdığımı. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    kafam cem uzanda kaldı, gencparti pardon gencradyo abü xD

    en cok nick dei$tiren mürid
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    uzanradyo olabilir :D

    rteradyo.com

    deşşakradyo da güzeL bi öneri gerçeKten :D

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    genc radyo olabilir daha isim onerilirinizi bekliyorum Oss den cıktım simdi 180 soru a.q  ben daha  60 70 inci sorudayim daha bi baktım 3 kisi cıktı dedim süremi bitti :)  bi baktım daha 1 saat olmus adamlar sınava girdi desinler diye girmisler her halde

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Aloryan bunu yazdı:
    -----------------------------
    genc radyo olabilir daha isim onerilirinizi bekliyorum Oss den cıktım simdi 180 soru a.q ben daha 60 70 inci sorudayim daha bi baktım 3 kisi cıktı dedim süremi bitti :) bi baktım daha 1 saat olmus adamlar sınava girdi desinler diye girmisler her halde

    -----------------------------

    hoca bn onu dalgasına söledm biz 1 yıl önce arkadsla acmıstk gencradyoyu hatta domain de almstk net uzantlı xD amma velakin ben ayrıldım soradan arkadas suan devam ediyo mu bilmiom eer kararlıysan domainle ilgili konusabilirim arkadasla..


    en cok nick dei$tiren mürid
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    ya kararlıysan deil radyoyu aldım suan free bi domainle site kullnıyom dosyalarsa okulun sitede :(

     

     bana bi domain ismi kaldı 


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    www.radiomadio.net
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adrenalinfry
    adrenalinfry's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    radyotek?

     


    katranı kaynatsan olur mu şeker?cinsini sevdiğim cinsine çeker!
Toplam Hit: 1801 Toplam Mesaj: 15