folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Rage Oynayan Varmı?



Rage Oynayan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
    -----------------------------

    http://www.merlininkazani.com/Rage_icin_yeni_AMD_ATI_suruculeri_geldi-haber-45430p1.html

     

    ayrıca bu sorun için yaması çıkacakmış

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek
    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.kat.ph/search/rage/

     

    baya hızlı


    -----------------------------
    1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)

    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------
    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.kat.ph/search/rage/

     

    baya hızlı


    -----------------------------
    1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)

    -----------------------------

    edit.port açmayı dene

     

    port%20açmayı%20dene

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------
    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.kat.ph/search/rage/


    baya hızlı


    -----------------------------
    1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)

    -----------------------------

     

    edit.port açmayı dene

     

    port%20açmayı%20dene


    -----------------------------

     

    supaonline izin vermiyor porta. Bağlattığımdan beri denemediğim yöntem kalmadı + utorrentde upnp var.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
    -----------------------------

    yaklaşık 1gblık yaması çıktı oyunun onu indir problem kalmıyor.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------
    xxspiderxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.kat.ph/search/rage/

     

    baya hızlı


    -----------------------------
    1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)

    -----------------------------

    torrent dosyasını buraya koysana ben sitede bulamadım :D


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Slvstr
    Slvstr's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    Oynadım yaklaşık 10 saatte bitirmişim :) oyunda evet yarışlar aynen death race gibi,ama kısa gibi geldi oyun bana.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Über bir oyun değil. Ama fena da değil. Arcade tarzı, biraz klişe. Benim gibi post-apokaliptik olayların aşığıysanız tutarsınız, değilseniz sıradan bir oyun.


    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    XCoder bunu yazdı:
    -----------------------------
    Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
    -----------------------------

    yaklaşık 1gblık yaması çıktı oyunun onu indir problem kalmıyor.


    -----------------------------
    1gblık yamadan sonra oyun daha da hızlandı ama değişmedi yine texturelar

    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
Toplam Hit: 2235 Toplam Mesaj: 21