Rage Oynayan Varmı?
-
Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
-
XCoder bunu yazdı:
-----------------------------
Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
-----------------------------http://www.merlininkazani.com/Rage_icin_yeni_AMD_ATI_suruculeri_geldi-haber-45430p1.html
ayrıca bu sorun için yaması çıkacakmış
-
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------http://www.kat.ph/search/rage/
baya hızlı
-----------------------------
1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var) -
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.kat.ph/search/rage/
baya hızlı
-----------------------------
1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)
-----------------------------edit.port açmayı dene

-
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.kat.ph/search/rage/
baya hızlı
-----------------------------
1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)
-----------------------------edit.port açmayı dene

-----------------------------supaonline izin vermiyor porta. Bağlattığımdan beri denemediğim yöntem kalmadı + utorrentde upnp var.
-
XCoder bunu yazdı:
-----------------------------
Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
-----------------------------yaklaşık 1gblık yaması çıktı oyunun onu indir problem kalmıyor.
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.kat.ph/search/rage/
baya hızlı
-----------------------------
1. 1.4 kb/s (2mb sec hızım var)
-----------------------------torrent dosyasını buraya koysana ben sitede bulamadım :D
-
Oynadım yaklaşık 10 saatte bitirmişim :) oyunda evet yarışlar aynen death race gibi,ama kısa gibi geldi oyun bana.
-
Über bir oyun değil. Ama fena da değil. Arcade tarzı, biraz klişe. Benim gibi post-apokaliptik olayların aşığıysanız tutarsınız, değilseniz sıradan bir oyun.
-
torpedo_XL bunu yazdı:
-----------------------------XCoder bunu yazdı:
-----------------------------
Oynuyorum ama oynamak ne kelime. ATI ekran kartım var, texturelar rezillik, catalyst ai'ı kapatınca texturelar iyi ama oyun 4-5 saniyede bir donuyor. Çözüm bulan var mı ?
-----------------------------yaklaşık 1gblık yaması çıktı oyunun onu indir problem kalmıyor.
-----------------------------
1gblık yamadan sonra oyun daha da hızlandı ama değişmedi yine texturelar
