Ram Kullanimi Ve Limiti Windows
-
Merhaba murid dostlarim
adresinden baktigima gore win7 x86 da 4 gb ram kullanabiliyor {ultimate kullanmaktayim}
http://blog.rakkoc.com/wp-content/uploads/2013/12/Screen-Shot-2013-12-16-at-4.15.40-PM.png resminde gorebildigim kadari ile ramin bir kismini baska bir sey kullaniyor ama ne onu ben bilmiyorum :(
bunun ne oldugunu bulmak ve gidermek istemekteyim ama nasil bulacagimi bilmiom.
Task Panel de de zaten 2.75 uzerinden islem yapilio. ekran karti paylasimli degil olarak ayarli.
-
edit
Jilet_Boris tarafından 16/Ara/13 19:24 tarihinde düzenlenmiştir -
XP için de 4 GB diyo 32-bit versiyonu için demek ki güncellemeyle kullanılabilir hale getirdiler 32-bit sistemlerde 4 GB rami. Senin OS güncel mi bi Windows Update yap değişen bi şey olacak mı görelim.
-
bende de win7 starter var bu şerefsiz de 2 gb üzeri ram görmüyor, görüyor ama işine gelmiye pezevengin, kullanmıyo fazlasını en fazla 2 gb kullanıyo. orijinal olmasa üst versiyon kuracam ama ona da kıyamıyorum, zamanında araştırmadan aptal gibi gidip diğer slota 2 gb ram daha almıştım, şimdi boş boş bekliyo bilgisayarda. 32bit 4gb kullanamıyomuşmuş
bazı crackler var denedim ama bi boka yaramadı. Bunun için ben de konu açmayı düşünüyordum ama buradan sormuş olayım, var mı bi çözümü?
-
antivir-US bunu yazdı
bende de win7 starter var bu şerefsiz de 2 gb üzeri ram görmüyor, görüyor ama işine gelmiye pezevengin, kullanmıyo fazlasını en fazla 2 gb kullanıyo. orijinal olmasa üst versiyon kuracam ama ona da kıyamıyorum, zamanında araştırmadan aptal gibi gidip diğer slota 2 gb ram daha almıştım, şimdi boş boş bekliyo bilgisayarda. 32bit 4gb kullanamıyomuşmuş
bazı crackler var denedim ama bi boka yaramadı. Bunun için ben de konu açmayı düşünüyordum ama buradan sormuş olayım, var mı bi çözümü?
Starter gormez hocam. XP de 3.25 gormesi lazim 32 bitte. ama sp3 ile 4 e cikartmislar onuda. windows 7sp1 32bit ile 4gb calistirabilmesi lazim. burda parallel desktop ile ilgilimidir onuda anlamadim. simdi update yapiyorum bitsin tekrar konfigre edicem.
-
evet hocam bunla ilgili çok tartışma var findowsun kasıtlı olarak kısıtlama yaptığını iddia edenler var, crack felan verilmiş bu kısıtlamaları kaldırmak için ama hiç biri işime yaramadı maalesef.
-
Bende 32 gb ram var ne kurayim yav
-
Iruretta bunu yazdı
Bende 32 gb ram var ne kurayim yav
bağış yap sen onları
-
Windows kasıtlı olarak kullanılabilir bellek miktarını kısıtlar, bir üst sürümü almanız için. Yoksa modern işlemciler 3 GB'tan çok daha fazla bellek adresleyebilmenin yanı sıra PAE ile tüm kısıt aşılmaktadır.
-
noname bunu yazdıIruretta bunu yazdı
Bende 32 gb ram var ne kurayim yav
bağış yap sen onları
Gaming pc kurdum daha yeni. Tr ye donmedigim icin birlestirmedim bile :D ciddi bi soruydu
-
win 8.1 64bit oyun makinesi icin ideal bence.
ben macos kurdum. 2.0 i7 islemci, 16 ram var notebook ta. cift hdd takili raid li.
