Ram Kullanimi Ve Limiti Windows

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Merhaba murid dostlarim

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa366778(v=vs.85).aspx#physical_memory_limits_windows_7

    adresinden baktigima gore win7 x86 da 4 gb ram kullanabiliyor {ultimate kullanmaktayim}

    http://blog.rakkoc.com/wp-content/uploads/2013/12/Screen-Shot-2013-12-16-at-4.15.40-PM.png resminde gorebildigim kadari ile ramin bir kismini baska bir sey kullaniyor ama ne onu ben bilmiyorum :(

    bunun ne oldugunu bulmak ve gidermek istemekteyim ama nasil bulacagimi bilmiom.

    Task Panel de de zaten 2.75 uzerinden islem yapilio. ekran karti paylasimli degil olarak ayarli.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    edit

    Jilet_Boris tarafından 16/Ara/13 19:24 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    XP için de 4 GB diyo 32-bit versiyonu için demek ki güncellemeyle kullanılabilir hale getirdiler 32-bit sistemlerde 4 GB rami. Senin OS güncel mi bi Windows Update yap değişen bi şey olacak mı görelim.


    Metallica Rules
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bende de win7 starter var bu şerefsiz de 2 gb üzeri ram görmüyor, görüyor ama işine gelmiye pezevengin, kullanmıyo fazlasını en fazla 2 gb kullanıyo. orijinal olmasa üst versiyon kuracam ama ona da kıyamıyorum, zamanında araştırmadan aptal gibi gidip diğer slota 2 gb ram daha almıştım, şimdi boş boş bekliyo bilgisayarda. 32bit 4gb kullanamıyomuşmuş

    bazı crackler var denedim ama bi boka yaramadı. Bunun için ben de konu açmayı düşünüyordum ama buradan sormuş olayım, var mı bi çözümü?

     


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    antivir-US bunu yazdı

    bende de win7 starter var bu şerefsiz de 2 gb üzeri ram görmüyor, görüyor ama işine gelmiye pezevengin, kullanmıyo fazlasını en fazla 2 gb kullanıyo. orijinal olmasa üst versiyon kuracam ama ona da kıyamıyorum, zamanında araştırmadan aptal gibi gidip diğer slota 2 gb ram daha almıştım, şimdi boş boş bekliyo bilgisayarda. 32bit 4gb kullanamıyomuşmuş

    bazı crackler var denedim ama bi boka yaramadı. Bunun için ben de konu açmayı düşünüyordum ama buradan sormuş olayım, var mı bi çözümü?

     

    Starter gormez hocam. XP de 3.25 gormesi lazim 32 bitte. ama sp3 ile 4 e cikartmislar onuda. windows 7sp1 32bit ile 4gb calistirabilmesi lazim. burda parallel desktop ile ilgilimidir onuda anlamadim. simdi update yapiyorum bitsin tekrar konfigre edicem.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    evet hocam bunla ilgili çok tartışma var findowsun kasıtlı olarak kısıtlama yaptığını iddia edenler var, crack felan verilmiş bu kısıtlamaları kaldırmak için ama hiç biri işime yaramadı maalesef.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Bende 32 gb ram var ne kurayim yav


    http://yanduvar.blogspot.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Iruretta bunu yazdı

    Bende 32 gb ram var ne kurayim yav

    bağış yap sen onları


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    Windows kasıtlı olarak kullanılabilir bellek miktarını kısıtlar, bir üst sürümü almanız için. Yoksa modern işlemciler 3 GB'tan çok daha fazla bellek adresleyebilmenin yanı sıra PAE ile tüm kısıt aşılmaktadır.


    Olaylara karışmayın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    noname bunu yazdı
    Iruretta bunu yazdı

    Bende 32 gb ram var ne kurayim yav

    bağış yap sen onları

    Gaming pc kurdum daha yeni. Tr ye donmedigim icin birlestirmedim bile :D ciddi bi soruydu


    http://yanduvar.blogspot.com/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    win 8.1 64bit oyun makinesi icin ideal bence.

    ben macos kurdum. 2.0 i7 islemci, 16 ram var notebook ta. cift hdd takili raid li.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1637 Toplam Mesaj: 18