Rapelay Oynayan?
-
çizelim
-
Lambo bunu yazdı:
-----------------------------
çizelim
-----------------------------hocam sen nerelerdeydin ya :D
-
oyunu oynadım salak bir oyun sadece tren içinde değişik kızları taciz edip sonra tecavüz ediyorsunuz tam sapıklara yönelik abaza bir oyun.
saçma sapan bir oyun.
konusu sapıkça olmasına rağmen ben gerçekçilik aramıştım fakat striptz poker tarzında birşey ama fazla vahşi
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
oyunu oynadım salak bir oyun sadece tren içinde değişik kızları taciz edip sonra tecavüz ediyorsunuz tam sapıklara yönelik abaza bir oyun.
saçma sapan bir oyun.
konusu sapıkça olmasına rağmen ben gerçekçilik aramıştım fakat striptz poker tarzında birşey ama fazla vahşi
-----------------------------katılıyorum yanlız
oyunu zar zor açtım
zar zor japonca yazılar geçti kızı ayarladım
trene bindik 1 saat mosue ile ayarı verdım uğra uğraş
kalp %100 oldu sonra tahrik olayı tamam dedi
tam indik trenden tuvalete gittik asıl olay başladı
derken japonca bi yazı çıktı ve hata raporu verdi çıldırdım bir saatu ğraşmıştım :D :D
oyun berbat sapıkça ve iğrenç kimse oynamsaın mouse pad yanıyor mouseyi oynata oynata :D
-
Çok çabuk bitti lan. Bir güzelliği de yok, dandirik. 1 gb falan olunca bir bok sandım ben de. Ben torrentten indirdim içinden, Ingilizce, anti-sansür yaması falan bir ton şey çıktı.
-
bu japonların sapıklığına bi çözüm lazım bokunu çıkardılar olayın bu da GTA mevzusuna dönmesinde gençler etkilenip canlandırmasın
-
Oyunu bitirirken insanlığımdan utandım. ingilizce addonu var japonca oynamak zorunda deilsiniz
:P
-
cizik
-
bi arkadaş istediydi çizik atam(=
-
zalimadam bunu yazdı:
-----------------------------
Lambo bunu yazdı:
-----------------------------
çizelim
-----------------------------hocam sen nerelerdeydin ya :D
-----------------------------şifre çalınmıştı usta saçma salak konular falan vb açılmıştı 1 hafta önce benim adıma vs. 5 gün ban verdiler pc temizleme bende değerlendirdim =D
