Rapid Account İsteyen
-
Login: arokbady
password= bady4222300
Login: arokbady Expiration date: Sun, 22. Feb 2009 Traffic left: 9 106 MB (+55 GB)
RapidPoints: 2509 Server time: 17.01.2009 10:37:38 Used storage: 1 304 MB
RapidPoints PU: 0 TrafficShare left: 60.00 GB Files: 20
You are going to continue to be credited with 10 GB download traffic per day, until 22.02.2009. It is 35 days remaining.Login: farazafs
Password: qwertghjklbnm,.
Login: farazafs Expiration date: Sat, 31. Jan 2009 Traffic left: 10 311 MB (+40 GB)
RapidPoints: 4542 Server time: 17.01.2009 10:16:24 Used storage: 4 145 MB
RapidPoints PU: 1 TrafficShare left: 45.00 GB Files: 108
You are going to continue to be credited with 10 GB download traffic per day, until 31.01.2009. It is 14 days remaining.,Login: 7096882
password=kasiulekx1
Login: 7096882 Expiration date: Sun, 1. Feb 2009 Traffic left: 394 MB (+12 GB)
RapidPoints: 3070 Server time: 17.01.2009 10:07:17 Used storage: 157 MB
RapidPoints PU: 0 TrafficShare left: 17.00 GB Files: 7
Upload
***********************************
Login: 8049432
Password: Rnryt2Dr
Login: 8049432 Expiration date: Fri, 13. Feb 2009 Traffic left: 7 083 MB (+0 GB)
RapidPoints: 0 Server time: 17.01.2009 10:08:06 Used storage: 0 MB
RapidPoints PU: 0 TrafficShare left: 5.00 GB Files: 0buyrun arkadaşlar bunlarda yenılerı ama trafıclerı dolmus gunlerı daha var gece rapıd trafıc sıfırlanınca baslarsınız ındırmeye yararı olur
-
4 dk önce verdin hesapları bitmiş :|
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
4 dk önce verdin hesapları bitmiş :|
-----------------------------hesaplar bitik ama temelli deil günleri daha var gece rapıd saatı kac bılmıyorum ama sıfırlanınca kullanabılırsın;)
-
hocam bana ayrı pmden atabilirmisin bir tane rica etsem...
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bana ayrı pmden atabilirmisin bir tane rica etsem...
-----------------------------enescim hepsini foruma attım su anda elıme gecerse yollarım meraketme
-
beklemedeyim hocam :) bana şöle saat 15:00 24:00 arası kullanıcam ortak da olur ....
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
beklemedeyim hocam :) bana şöle saat 15:00 24:00 arası kullanıcam ortak da olur ....
-----------------------------tmm atıcam sana elıme gecer gecmez;)
-
bunlar ulu orta açılan acountlardır arkadaş bulup konuya atıyor bizlerde sömürelim diye ama gel görki bi işe yaramıyor okadar çok puplic oluyorki aynı adan bitiyor kota
-
ahaha yakında çok dehşet rapidlerle gelicem:)
Mükemmel bi yol buldum. hemen elime 1 tane geçti onu çömezlerim Aksu92 ile kusadow a verdim kullansın dursunlar. yakında elime geçecekleride tbt de paylaşacam.
öyle verdiğin dk içinde de bitmiyor çünkü tamamını ben buldum. int başka yerde bulamazsınız...:)1 hafta sonra 3 tane getirecem. her birini 3 kişiye versem 9 kişi faydalanmış olur... tabii faydalanmak da sizin elinizde ipnelik edip şifreyi değiştirip öteki 2 kişinin hakkını yemezsiniz artık.:) yada şifre değiştirmeyi engelleme var mı rapidde? varsa öyle bişey yapıp dağıtırım.
-
Arkadaşlar Xp perfect + sp3 indiricemde. Yaklaşık 750 mb bişey olması lazım.
Geçici olarak rapid pre şifresi verebilecek varmı acaba?
Tşk.ler
