folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Rapid Premiumlar Kontör Karşılıgı Satışta



Rapid Premiumlar Kontör Karşılıgı Satışta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    Planzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    pm attım


    -----------------------------
    gelmedi:d


    -----------------------------
    yanlış kişiye atmışım :D:D


    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    Planzero dan rapid aldım, çalışıyor, sorunsuz, güzel, hoş,mutluyum mesudum tavsiye ediyorum referans olsun :)


    http://kocaer.me
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risperdal
    risperdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek

    Hocam hack account değilse kontör göndereceğim numarayı pm atarmısın.


    Özgür iradeydi şeytanım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    hocam 5 knt olayı güzelde piyasanın mınnna koydun :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    kanka 3-5 bağışlasana bana antirsyi canlandıralım biraz :))


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    schizophrenictr bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanka 3-5 bağışlasana bana antirsyi canlandıralım biraz :))


    -----------------------------

    Hakkaten ha. Şu rapid hackleyiciler :D ben beceremiyorum becerebilsem sırf ona çalışacam ama cidden şu antirs ye ayar verek yada bana öğretin iyice sırf ben çalışayım :D ne bilim bişi yapalım :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    heyklenmiş hesaplarmı bunlar?


    Naber la?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    iyiymiş bende istiyorum pm attım :)


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    oldu olcak çağrı atana da rapid verin süper ya :)

    Hayırlı işler..


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    vala ıyımıs abı ama su anda kontor yok aldıgımda ınsallah hala devam bu olay alırım vala :D


    www.kadirozdemir.net @kadirozdemirnet
Toplam Hit: 6828 Toplam Mesaj: 69