Rapid Share Premium Link Generator V 1.0 Beta
-
Paşam nereye indiriyo bu şindik? Geri sayım 0 oldu bi numara göremedim
-
ayrıca:
link kayıt ettiğimiz yerde ctrl + a (hepsini seç) işlemiyor.
browser seçeneği olucakmış zaten öyle yazmışsın.
renkleri değişsen güzel olur. tipiyle oyna biraz programın.. yapımcı için ayrı bi sekme açabailirsin..
Link kayıt ve download pencerelerinin ayrı olmasının sebebi nedir?
aklıma başka bir şey gelmiyor =)
-
ya programın gui(arayüz) kasmadım nereye ne geliosa yerleştirdim dier sürümlerde tabiki görüşlerini değerlendirip uygun bir program haline getircem
program vb.net te yazılmıştır.
o geri sayım olayına gelince bi deneme yapıodum orda unutmuşum rapidle alakalı deil sorun bende :D düzeltme yapılcaktır merak etmeyin :D
-
3.2 sürümünü hepsibeles de bulabilirsiniz :)
-
la programımın çakmasınımı yaptılarda 3.2 si çıktı :D pis reklamcı :D
-
The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
la programımın çakmasınımı yaptılarda 3.2 si çıktı :D pis reklamcı :D
-----------------------------hoca bu eski bir program sen yeni fark etmişsin
ayrıca konu açım tarihlerine bakarsan senden önce davrandığımı görürsün :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
la programımın çakmasınımı yaptılarda 3.2 si çıktı :D pis reklamcı :D
-----------------------------hoca bu eski bir program sen yeni fark etmişsin
ayrıca konu açım tarihlerine bakarsan senden önce davrandığımı görürsün :)
-----------------------------:D olsun fikirlerimi çalmışlar :P
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------The_FCN bunu yazdı:
-----------------------------
la programımın çakmasınımı yaptılarda 3.2 si çıktı :D pis reklamcı :D
-----------------------------hoca bu eski bir program sen yeni fark etmişsin
ayrıca konu açım tarihlerine bakarsan senden önce davrandığımı görürsün :)
-----------------------------alper calsimiyor o senin sitedeki..! programi acmiyor..?
-
salla alperin sitesindeki programı benimkine yogunlaş :D antirs.com ada teşekkürler tekrar teşekkürler :D
-
Bizim sistem değişti , yenisini yapabilirsin programın :) bu sefer profesyönel olsun ama 0_o
