Rapidsharedeki Yenilikler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Genki bunu yazdı:
    -----------------------------
    kriz bunlarıda vurmuş gibi kötü bi espiri yapsam :P
    -----------------------------

    o kadar kötü değil de artık rapidshare'nin de cılkı çıktı. ama ne varsa rapidde var yine. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    evet artık yeni ve sağlam bi site aramalarına başlama zamanı gelmiş.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    netload.in i tavsiye ederim. adrive da çok iyidir. bırakın rapidi :) hatta evilshare.com da süperdir.herkez deişrtirse bi problem olmaz :B

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    en azından tahribat adına herkez bi yere geçsin. hepmiz birlikte başka bişeye geçelim. 
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya ben bu rapidsharenin hostunu düşünemiyorum.

    Kac mb alanı vardır acaba 500 terabyte falan mı :)


    -----------------------------

    500 tb ? :D  2 sene önce 4 petabyte tı, ondan sonra artık yazmamaya başladılar, şimdi 5 - 6 petabyte vardır heralde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Ne oLursa oLsun rapid'den daha kaLiteLisi yok netLoad,fiLefactory,sharebase vs zırt pırt dosya siLer şikayet oLmasa biLe,yok sunucuLarında hata oLur 2-3 gün indiremessin,hadi indirdin diyeLim bozuk yarım iner uğraş dur oLan kotaLıLara oLur..Tabi rapid LinkLeride öLüyo şikayetLe ama dosyanın adını değiştirince baya bi uzun ömürLü oLuyo..Sen gider wanted fiLmini wantedpart1.rar diye upLoad etmeye başLarsan 1 gün dayanmaz ama ww@nnt3d.part1.rar diye upLoad edersen uzun ömürLü oLur dosyan Hem hiçbir upLoad sitesinde Rapid kadar aLan rapid kadar bw rapid kadar hız yok..

    Birde 2.66 gb fiLan yazıLmış niyeyse son 10 gündür günLük 10 gb fiLan çekiyorum hergün de yeniLeniyo o 10gb. 80 gb oLayınıda baya bi aştım ama haLa günLük 10 gb çekebiLiyorum :|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya ben bu rapidsharenin hostunu düşünemiyorum.

    Kac mb alanı vardır acaba 500 terabyte falan mı :)

    -----------------------------

    en son 4 petabyte diye hatırlıyorum yanlıs hatırlamıyosam :| tabi 7-8 ay öncesinden bahsediyorum :D 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    Torent gibi beleş ve günçel dosyaları indirmekte sorun yaşanmayan bir paylaşım sistemi varken paralı olan rapidshare deki bu kısıtlama çok saçma sapan olmuş yurt dışında adamları 50-100 megabit bağlantısı var bu limiti 2 günde doldururlar bençe rapidshare bu işte geri adım ataçakdır.

    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bitroad rulz... hem hızlı hem akliteli hem premium gerekmiyor, bekleme yok şu yok bu yok, sınırsız yükleme var. aynı anda bir kaç dosyayı indirme var. hadi hep beraber bitroada geçelim. zaten bu aralar ne arasam öncelikle bitroad linki var mı ona bakıyom. filmleri flaan hep bitroaddan indiriyom falan filan.

    Haydi tahribat Bitroad.net'e 

    edit: şu anda dahi bitroaddan film indiriyorum 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya ben bu rapidsharenin hostunu düşünemiyorum.

    Kac mb alanı vardır acaba 500 terabyte falan mı :)


    -----------------------------

     


    6. Ağustos 2007 - Daha fazla Hız, Daha fazla Alan

    Yeni bir RapidShare segmenti eklenerek Toplam RapidShare Bandwidth'i 140 Gigabit/Saniye 'ye ulaşmış ve Toplam Web Alanı 3.5 Petabytes'ı aşmıştır.
     RapidShare standartları yükselmeye devam edecektir.

     

    neredeyse 1 yıldır kullanıyorum rapidshare premiumu ama artık kullanılmayacak seviyeye getirdiler. extra download hakkı satmak için bunu yaptılar. ama bence biraz yanlış yaptılar Allahtan kullanmadığımızı bir sonraki güne ekliyorlar toplam 55 gb. ye kadar çıkabiliyor tabiki ayda maximum 80 gb. download hakkı veriyor.

     Extra 100 gb 9.99 euro

             500 gb. 44.99 euro

            2500 gb. 199.99 euro


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 6606 Toplam Mesaj: 22