Rapidshare"Nin Kıllığı :S
-
Rapid niye şu sıralar "2dk bekleyiver" diyoda başka bişey demiyo? Nadiren dosya indirebiliyorum.Niye böyle oldu,bi bilgisi olan varmı?
NOT : Gıcık oldum :F
-
kıycan paraya premiumu alcan. yapcak bişey yok :) 3 ay almıştım bi ara hâlen tadı damağımda =)
-
bendede öyle oluyor amma majorshare ye koyuyorum linki takır takır =)
-
ne olursan ol, yine TurkDepo.NET'e gel :))
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
ne olursan ol, yine TurkDepo.NET'e gel :))
-----------------------------evet 2 ay sonrada kapansın :)
bu işler 1-2 sunucu almakla olsaydı herkes upload servisi açardı.
-
9999 'dan geriye doğru saysın daha iyi ya o 2 dakka diosun dur lan surda geziyim felan felan unutuyon bide free ye tıkladığın an neler oluyosa bazen ff kitleniyo delirmemek elde olmuyo.
-
bi ara rapid pre vermişti bi mürid sağolsun :) güzeldi o günler :P şimdi sürünüyorum.asabım bozuldu,download izni çıkana kadar stres atayım dedim burda :D ama burayada erişemedim bi 5dk kesinti yaşadık sanırsam..
-
Arada banada oluyo gıcık oluyorum
-
bide bekletio ibine sonra günlük kotanızı aştın diyor :W kodumun oglu nıye bekletıon bekletmeden soylesene hoşaf
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
ne olursan ol, yine TurkDepo.NET'e gel :))
-----------------------------aynen :) rahat hızLı
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
ne olursan ol, yine TurkDepo.NET'e gel :))
-----------------------------evet 2 ay sonrada kapansın :)
bu işler 1-2 sunucu almakla olsaydı herkes upload servisi açardı.
-----------------------------=DD
