Rar Açma Kapatma Hızı?
-
Arkadaşlar ben 32bit win7 kullanıyorum ram 2gb üstü olmadığı için 64 bit kurmadım 64bit win7 kursam fark olurmu acaba ? porformans açısından ?
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar ben 32bit win7 kullanıyorum ram 2gb üstü olmadığı için 64 bit kurmadım 64bit win7 kursam fark olurmu acaba ? porformans açısından ?
-----------------------------
böyle devam et -
şeyhim güzel bilgi vermiş. öncelikle işlemci hızın, işlemcinin cache belleği etkilidir sıkıştırma işlemlerinde. daha sonra ram gelir. büyük bir dosyayı sıkıştırıyorsan, ram düşükse gene yavaşlar. mesela kgb archiver var bilirsin. ram nekadar fazlaysa okadar hızlı arşivliyor. hdd nin faktörü var tabiki ama en son geliyor. şeyhin bahsettiği gibi, çift çekirdek işlemcili bir makinada 32 bit işletim sistemi ile aynı makinada 64 bit işletim sistemi kullanmak dahi bunu etkiler.
-
Rpm ve cpu hızı daha etkili olduğunu düşünüyorum...
