Raspi Piyasaya Sunuldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Ürün daha çok gömülü sistemler üzerine çalışanlar için ya da üniversitelerde / meslek okullarında laboratuvar çalışmaları için bence bire bir. Hobi amaçlı veya temel ihtiyaçlarınızı karşılayacak bir bilgisayar olarak da kullanmak mümkün. Ürün siparişi şuan için  Premier Farnell ve RS Components elektronik dağıtım şirketleri tarafından karşılanıyor. Yoğunluk sebebiyle sayfalara erişemeyebilirsiniz, zaman içersinde düzelecektir.

    Raspberry Pi Linux Özellikleri

    • SoC Broadcom BCM2835 (CPU, GPU, DSP, and SDRAM)
    • CPU: 700 MHz ARM1176JZF-S core (ARM11 family)
    • GPU: Broadcom VideoCore IV, OpenGL ES 2.0, 1080p30 h.264/MPEG-4 AVC high-profile decoder
    • Memory (SDRAM): 256 Megabytes (MiB)
    • Video outputs: Composite RCA, HDMI
    • Audio outputs: 3.5 mm jack, HDMI
    • Onboard storage: SD, MMC, SDIO card slot
    • 10/100 Ethernet RJ45 onboard network
    • Storage via SD/ MMC/ SDIO card slot
    • kaynak : http://www.kodcu.com/2012/02/raspi-piyasada/

    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    25 dolarmış, tükiyede vergilerle birlikte 50 doları aşar sanırsam.


    enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Tr de 140 Tl ye satılacakmış bilgilerinize...


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matr0x
    matr0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Teknolojinin bu denli gelişimi beni korkutuyor artık. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=te8jt-jUkm8


    Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tr de 140 Tl ye satılacakmış bilgilerinize...


    -----------------------------

     

    Anasının amı dediğimizde kızıyorlar ama. 25$ nerede 140 tl nerede. Yıl olmuş 2012, sözde bilgi çağındayız alınan vergiyle indiregandi yapılan kar payına bakın.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    25dolar x 1.850 tl = 46,25 tl

    46,25 + KDV = 54

    En fazla bu eder haa bilemedin 60-70 tl olsun 140 tl nerden çıktı mk.


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    çok iyiymiş şu ara tam ihtiyacım olan şey.

    tr ye girdimi bu ürün ? almak istesen nerden nasıl alcaz ?

     

    bunda silverlight, flash çalışır mı acaba :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    25dolar x 1.850 tl = 46,25 tl

    46,25 + KDV = 54

    En fazla bu eder haa bilemedin 60-70 tl olsun 140 tl nerden çıktı mk.


    -----------------------------

     

     

    Ulaşım bedeli, gümrükte vergi, satıcının karı, bilimum özel anasının amı vergileri v.s.  bulur heralde.


    enjoy i'm vaccinated
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    http://tr.rsdelivers.com/campaigns/raspberry/pi.aspx

     

    şurdan isteyen kayıt olsun. stoklara girdiğinde ilk haber verilmesini isterseniz tabi.

    merakla bekliyorum. dealextreme e filan girsede ordan bari alsak


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    acaba hdmi kablosuyla tv ye bağlanırmı ? o zaman yanına taşınabilir boyutta klavye al (ipadlerin klavyesi gibi), bide harici hdd mobil takıl amk.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    acaba hdmi kablosuyla tv ye bağlanırmı ? o zaman yanına taşınabilir boyutta klavye al (ipadlerin klavyesi gibi), bide harici hdd mobil takıl amk.


    -----------------------------

    laptopların hdmi çıkışları gibi olsa gerek. laptop bağlanıyorsa buda bağlanır.

     

    ama vga monitöre nasıl bağlancak onu anlamadım. yanında bi aparat filan verceklermi ki.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 3956 Toplam Mesaj: 23