Rc Plane Master 2.0 - Radyo Kontrollu Model Simulasyonu
-
ben baya bir izledimde yapanları no cesaret hiç yok valla :) gidim aliyim uraşıyım
-
zor olacak ama kendimiz yapacağız,baya uğraştıracak,3-5 arkadaş ile birleştik mi inşallah yaparız.Kim bilir belki seri üretime de geçeriz :)) Radyo dalgalarını kullanarak haberleşme yaparız da iş dinamik de bitecek gibi,baya zorlayacak valla
-
Rene mümkünse yenileyebilirmisin patlıyorum sıkıntıdan, MSFS 2002 de uçmaktan bıktım :D
Toplam Hit: 3620 Toplam Mesaj: 14
