Recep İvedik 2 İzleyen Var Mı?
-
müridlere şiddetle tavsiye ederm :P gidn biras stress atın ne bilim altınıza işeyn :))
-
çok iyidi harbiden :)
-
yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla (golf sahnesi vs.) hep durum esprisi (şebeklik) var.
peki hiç espri yapıyor mu?
-
akbaba59 bunu yazdı:
-----------------------------çok komik film arkadaşlar bgn gttim 1.si kadar omasada bunda da çok güldüm yarılacaktım artık :D:D:D:D
kesinlikle öneririm...
-----------------------------kim kim gittiniz lan :D
-
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.. Bu filme ilkinden daha güzeldi diyenler oturup ilk filmi bi kere daha izlesinler.. Alakası bile yok.. İLk film bunun yanında şaheser kalırdı..
Küfür belatı sadece.. İlk filmi gerçekten çok beğenmiştim. İki kere gidip sinemada izledim. Ama bu sefer iğrendim ya... Ne biliyim bence iğrençti.. Sinemaya verdiğim paraya acıdım...
-
Film mükemmel olmuş. Argolar falan tam yerli yerinde. Gerçekten güldüren birçok sahne var.
Kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim.
-
hiç komik olmadığı halde ben de milletin gazına gelerekten yarıla yarıla izledim öyle aham şaham komedi değil lakin stres atmak vakit geçirmek istiyosanız gidin fena değildi
-
Arogdan İyi Olacağını Sanmıyorum ... (Zeka Meselesi)
-
IREA bunu yazdı:
-----------------------------
Arogdan İyi Olacağını Sanmıyorum ... (Zeka Meselesi)
-----------------------------arog ada gittim bütün esprilerinide anladım öle bi abartıyosunuzki arog gayet fazla emek verilen fakat güldürmeyen bir film olmuştu ama recep ivedik te soluksuz gülüyosun ve verdiğin parayıhakeden bir film ha arog da hakedio ama beni az güldürdüünden deil fazla emek ahrcamışlar ondan
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------IREA bunu yazdı:
-----------------------------
Arogdan İyi Olacağını Sanmıyorum ... (Zeka Meselesi)
-----------------------------arog ada gittim bütün esprilerinide anladım öle bi abartıyosunuzki arog gayet fazla emek verilen fakat güldürmeyen bir film olmuştu ama recep ivedik te soluksuz gülüyosun ve verdiğin parayıhakeden bir film ha arog da hakedio ama beni az güldürdüünden deil fazla emek ahrcamışlar ondan
-----------------------------İvedik 1 de soluksuz gülüyoduk ama 2 hiç de öyle değildi bence...
