

Recep İvedik 3 Hakkındaki Görüşleriniz..
-
Gittim gülmekten yarıldım ve diğerlerine oranla daha çok zeka gerektirdiğini düşündüm.. süper filmdi ayrıca recep 4 recep 5, recep 100 ,recep 240 ,recep1000 felan hepsini izlerim yeter ki şahan olsun..
-
Şu karate salonundaki küfür sahnesi sesli olsaydı daha güzel olurdu ama
Genede güzel Şahan bu işi iyi yapıyo :)
-
ilk gün gittim kardeşimle.Gerçekten çok güldüğümüz sahneler oldu.Bazı yerlerde duraksama oldu ama genel oLarak iyiydi...
-
bi boka benzememiş bu seferki
-
içinde 3 harfli birşey var muhabbeti güzeldi :)
-
fatih terim takliti süperdi..:D
salonda bi ben anladim heralde, millet ingilizce konusmasina gülüyordu..:|
-
Filmin ikinci serisi daha başarılıydı. 3'ü hiç sevmedim. Kısa olsun, senaryo darlığı olsun bu durumlar bende eksi puan aldı. Beni koparan sadece iki bölüm vardı ve diğer serilerinde bu sayı daha fazlaydı. Yani hiç değil ama güzel de değildi.
-
3 arkadaş gittik 150 kişilik sinema salonu da bizimle birlikte geberene kadar güldü :|
gülmedim diyen ayıp eder :F
-
Bugün gittim güzeldi baya güldüm komikti ama ilk seri kadar değildi tabi
-
ahanda simdi cıktım. ilk yarı sıkıcıydı ama 2. yarının sonlara doğru azcık güzel gibi oldu.