Recep İvedik 3 Hakkındaki Görüşleriniz..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Gittim gülmekten yarıldım ve diğerlerine oranla daha çok zeka gerektirdiğini düşündüm.. süper filmdi ayrıca recep 4 recep 5, recep 100 ,recep 240 ,recep1000 felan hepsini izlerim yeter ki şahan olsun..


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Şu karate salonundaki küfür sahnesi sesli olsaydı daha güzel olurdu ama

    Genede güzel Şahan bu işi iyi yapıyo :)


    TURKCELL
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    ilk gün gittim kardeşimle.Gerçekten çok güldüğümüz sahneler oldu.Bazı yerlerde duraksama oldu ama genel oLarak iyiydi...


    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PasaLi
    PasaLi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    bi boka benzememiş bu seferki


    PHP
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    içinde 3 harfli birşey var muhabbeti güzeldi :)


    http://yigitdemirag.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    fatih terim takliti süperdi..:D

    salonda bi ben anladim heralde, millet ingilizce konusmasina gülüyordu..:|


    Parmak bassam olurmu?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Filmin ikinci serisi daha başarılıydı. 3'ü hiç sevmedim. Kısa olsun, senaryo darlığı olsun bu durumlar bende eksi puan aldı. Beni koparan sadece iki bölüm vardı ve diğer serilerinde bu sayı daha fazlaydı. Yani hiç değil ama güzel de değildi.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    3 arkadaş gittik 150 kişilik sinema salonu da bizimle birlikte geberene kadar güldü :|

    gülmedim diyen ayıp eder :F


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Bugün gittim güzeldi baya güldüm komikti ama ilk seri kadar değildi tabi


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uhp
    uhp's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek

    ahanda simdi cıktım. ilk yarı sıkıcıydı ama 2. yarının sonlara doğru azcık güzel gibi oldu.


    ////Bazıları bir yumurta yumurtlar,kırk mahelleye haber verirler,bazıları ise kırk yumurta yumurtlar bir mahalle zor duyar... ///Her türlü kapak itina ile hazırlanır.
Toplam Hit: 8328 Toplam Mesaj: 53