Red Alert 2 Orjinal
-
command conquer general zero hourda oynayabiliriz.
-
bende portable olarak var ttnet neti kestiğinde arada bir oynarım win7 kullanıyorum eğer onyayabilirsek bu şekilde bende oynarım hatta iddalıyımdır :) netcafede oynardık saatlerce 6-7 bilgisayar birden genellikle oyunun sonlarına doğru hep donardı :) he nükleer yok ve ilk 20 dakika saldırmak yok :P biz öyle oynardık :)
-
Hamachi değilde Gameranger kullanmanızı tavsiye ederim. Çoğu oyunda sorunsuz oynarsınız hatta tanımadığınız adamlarla da oynarsınız canınız sıkıldıkça :)
-
orta okuldayken her gun saatlerce oynardik cafede ne gunlerdi..nükleermisillançç :)
Toplam Hit: 2493 Toplam Mesaj: 15
