folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Redsea'dan Aldığım Rapid Premium Hakkında...



Redsea'dan Aldığım Rapid Premium Hakkında...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    şimdi bu konuyu neden açıyorum biliyor musun ?

    başkalarını da böyle mağdur etmesin diye..yada bundan böyle ( ileride ) rapid hesap satmaması için...

    olay şu..bir aralar 1 yıllık, 6 aylık, 3 aylık, 1 aylık rapid premiumlar satıyordu..

    6 aylık unsecure bir hesap aldim bu sahistan...( almaz olaydim )

    her neyse, parasini gonderdim, rapid hesabimi aldim, o zaman soylemistim..

    hesap giderse ne olacak diye ?

    "ben sizi mağdur etmem, yenisini veririm" diyordu..eyvallah çektik..

    verdiği hesap 1 hafta dayandı..yenisini istedim, verdi sağ olsun..

    ondan sonra verdigi hesapta gitti, mesaj attım, okudu ama cevap gelmedi..

    1 hafta öyle kaldım, ondan sonra da bilgisayarı ve msn i felan hacklendi..

    istemeye çekindim...böyle bir zamanda da rapid istemek olmaz dedim...

    ve aradan 1 ay geçti..msj attim, okudu cevap gelmedi..1 hafta önce gene mesaj attım..gene okudu ama cevap gelmedi..

    bir kaç saat önce gene mesaj attım, okudu ama cevap gelmedi..

    hani "rapid yok" derse bile durumu anlicam ama hiçbir mesaja cevap vermemesi, sözünün arkasında durmaması bence bu sitenin felsefesine ters..

    bu konuyu açmamın sebebi de mesajlara cevap vermemesidir..

    Artık bunu okur..Helal olsun RedSea...Eyvallah..


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    elinden geldiğince yardımcı oluyor redasa

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    BlackApple bunu yazdı:
    -----------------------------

    elinden geldiğince yardımcı oluyor redasa


    -----------------------------

    bende olmuyor demedim zaten...sadece en azından "rapid yok kardes" demesini beklerdim..

    zoruma giden hiçbir mesaja cevap gelmemesi...rapid vermemesi degil dostum...


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    BlackApple bunu yazdı:
    -----------------------------

    elinden geldiğince yardımcı oluyor redasa


    -----------------------------

    bende olmuyor demedim zaten...sadece en azından "rapid yok kardes" demesini beklerdim..

    zoruma giden hiçbir mesaja cevap gelmemesi...rapid vermemesi degil dostum...


    -----------------------------

    Cüneyit adam okul okuyor sınavaları felan var uğraşamıyor ama onun yerine ben telefi edim durumu pm ne bak rapid atıyorum


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Bende 6 aylık aldım bu yazdıklarının hepsi bende de oldu..1 ay kullandım bitti, gerisi gelmedi.

    Köprüyü geçtikten sonra ayı, bu işler böyle..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    başkasının malı kime yar olmuş ki :))

    hackli rapidin sonu budur.

    redsea bana bedavaya da vermişti ama ben o verdi diye kullanıyorum yani ben çalmadım hesabı :))

    belkide çalıntı değildir o verdi kullandım :)))


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    @Planzero

    abi bizde anlayışsız degiliz ki...diyorum ya, rapid vermemesi degil, atılan mesajlara cevap gelmemesi üzdü beni...

    yani " okul okuyorum, artık rapid yok bende kardes, kusura bakma" deseydi vallahi "canın sağ olsun" demekten başta birşey demezdim..



    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

     

    cuneyd kardesim söylediklerinde haklısın lakin rapid hack işini bırakmıştım ygs sınavı için lakin hesaplar patlayınca dün yeniden basladım. hesaplar düşünce eski müşterilere dağıtacaktım bugün aksama geceye düşer tahminimce...

    sizlerin dahada fazla mağdur olamması için Planzero arkadasımdan yardım istedim. müşteriler magdur oldu hesap varsa yollada göndereyim hepsine dedim. oda elindeki hesapları sattığını yenileri gelince yollayacağını söyledi (dün)

    Lakin pm lere cevap vermememin sebebi en kısa zamanda preleri gönderecek olmamdır.ha göndereceksen göndereceğim diyebilirdin diyeceksiniz evet demeliydim ama planlarım tutmadı hack işi gecikti biraz.

    Bazı arkadaslar profilime rapid dolandırıcılığı yapıyor diye yazmış asla böyle bi düşüncem olmadı...

    Mağdur olanlar 1-2 gün dha beklesin hesaplar düşünce fazlasıyla vereceğim. yok abi hesap istemem diyenler ne kadarlık aldıgını kaç aylık aldıgını söylesin

    Kontor gönderdilerse kontorunu para gönderdilerse parasını vereyim. (maglum şuan para verecek durumum yok ama milletin parasının üstüne yatmam birinden borc bulur yine öderim)

    Çok ciddiyim...

     

    Nie böle sıkıntı oldu derseniz pc arızalandı hacklendi.. 

    Tam düzelttim derken Ygs sınavı stresi sınav haftası sınav sonrası psikolojik çöküntü derken hayatı sallamaz oldum...

    Suan iyiyim...

    dediğim gibi tüm magdurlara 1-2 gün içinde destek yeniden sağlanacak. istemeyen parasını veya kontorunu alacak...

     

    SON OLARAK BEN BU SİTEDE 100 DEN fazla kişiye BEDAVA   rapi premium verdim... yaklasık 30 tanede müsterim oldu. ben bedava dağıttıklarımı dağıtmayıp saklasam böyle bi sıkıntı olmazdı ama murid muride yardım eder felsefesini bnmsedim. Burda dolandırıcı yalancı gibi damga vurmak bana biraz acımasızca geliyor...

    Cüneyd kardesim asıl sıkıntımı burda yazamıyorum yazmakta istemiyorum ama çok merak ediyorsan bana inanmıyorsan

    faybeg[at]hotmail.com adresini ekle magdur olanlar eklesin ayrıntılı açıklama yapayım. burda yazamadığım bazı şeyler var hatta hiç bahsetmeyecektim ama pre işi gecikince mecbur kaldım. İşler istediğim gibi olmadı


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam ne para iadesi, ne rapid istiyorum...

    dedigim gibi rapid vermemen degil, mesajlara cevap vermemen zoruma gitti.

    bu yazdıklarımı da okuduğuna göre olay bitmistir..


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Planzero

    abi bizde anlayışsız degiliz ki...diyorum ya, rapid vermemesi degil, atılan mesajlara cevap gelmemesi üzdü beni...

    yani " okul okuyorum, artık rapid yok bende kardes, kusura bakma" deseydi vallahi "canın sağ olsun" demekten başta birşey demezdim..



    -----------------------------

    Ama Şöyle düşün birazda Günlük Bana Nerden baksan Rapid konusunda 150 msj geliyo Bunların hepsine zaman ayırmaya kalksam Bütün işlerimi bırakmam gerekir Sadece Müşterimse biraz geç cevap veriyorum belki ama mutlaka dönüyorum Ama dedigim gibi bazen arada kaynaya biliyor


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Planzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    @Planzero

    abi bizde anlayışsız degiliz ki...diyorum ya, rapid vermemesi degil, atılan mesajlara cevap gelmemesi üzdü beni...

    yani " okul okuyorum, artık rapid yok bende kardes, kusura bakma" deseydi vallahi "canın sağ olsun" demekten başta birşey demezdim..



    -----------------------------

    Ama Şöyle düşün birazda Günlük Bana Nerden baksan Rapid konusunda 150 msj geliyo Bunların hepsine zaman ayırmaya kalksam Bütün işlerimi bırakmam gerekir Sadece Müşterimse biraz geç cevap veriyorum belki ama mutlaka dönüyorum Ama dedigim gibi bazen arada kaynaya biliyor


    -----------------------------

    aylardan beri attigim 3-5 mesajin hepsi arada kaynamissa saglik olsun ne diyelim ;)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 2214 Toplam Mesaj: 14