Reloop - Digital Jockey 2 (Satılık!)
-
S.a müridler..
Şuanda sezonu hala bitirmedim çalışıyorum..
Yanımda çalışan Dj arkadaş 1 ay önce bi makine aldı "Reloop Digital Jockey" zaten aratırsanız yeterli bilgiyi bulursunuz.
Yalnız arkadaşın sorunu makinayı hiç kullanamadı ve bunu tekrar satmak istiyor.
Acil paraya ihtiyacı var yurt dışına gitmek istiyor. Benden satması için yardımcı olmamı istedi aklıma burası geldi.
İlgilenen arkadaşların olduğunu biliyorum o yüzden sizlere de teklifte bulunmak istedim.Makine söylediğim gibi 1 aylık ama sadece 2 kere kurulup çalmışlığı var.
Maaliyeti 1.050 TL'ye gelmiştir. Ama faturalı almak isterseniz piyasa fiyatı bildiğim kadarı ile 1.300 - 1.500 arası bir şey.
Arkadaş durumun farkında olduğu için 900 TL'ye elinden çıkartıp yurtdışına gitmek istiyor.
Makinenin her şeyi temiz hiç bir çizik dahi yok, serial numarası cd key programları vs. vs. her şeyi orjinal.
Kurulumda yardımcı olunacak ve kullanımı anlatılacak.
Şimdi makineye gelelim;
Normal bildiğimiz CD çalar ve Mixer'in birleşimi bir makine ve Reloop'a ait.
Kulaklık özelliği ve ses kartı bulunmakta.
Daha + özelliklere de sahip fakat kullanım için ekstra paket satın alırsanız bilgisayardan istediğiniz şekilde yönetebiliyorsunuz.Traktor, Reloop Attack ve Virtual DJ ile yönetebileceğiniz bir makine.
İlgili arkadaşlar makinenin fiyatı 900 TL (pazarlık payı vardır)
Makine bu..
http://www.reloopdj.com/product_info.php/info/p483_Reloop-Digital-Jockey-2-Interface-Edition.html
Elimizdeki haline de aşağıdaki fotolardan bakabilirsiniz.
Normalde çantasız fakat kolaylık olsun diye Laptop çantası ile taşıyoruz.
Ekstra malzemeleri de temin etmek mümkün makine için.





-
Makinelerin serileri ve kendisi Türkiye'de elde edilebilen bir şey değil.
Bu serisi sadece 2 tane var Türkiye'de ve istanbuldan getirtti arkadaş.İlgilenen müridler PM ile ulaşabilirler.
Çok fazla online kalamadığım için PM'lerden takip edicem.
Teşekkürler.
-
çok işe yarar .. Corluda bir açılışa gitmiştim eleman cerez niyetine elinin altında bulunuyordu ..Dj' arkadaşlar bi kurcalasın derim
-
evet aynen öyle.. otellerde ya da açılış partilerinde ideal bi alet.
bi laptop bide bu olunca başka hiç bir şeye ihtiyacın olmuyor.
zaten Virtual ya da Traktor'den de çok kolay bi şekilde yönetebiliyorsun.ama işte arkadaş kullanamadı.
fazla yıpranmasın diye bi kere kurulum için açtı bi kere de çalmak için.başka kullanmışlığı yok yani.
-
up!!
-
abim arıyodu böyle bi alet laptop alırken mac al lazım olcak diyodu bu alet için :D güzel aletler hemde evde kendi soundlarını oluşturmak için :) bakıyım bi abimle konuşayım özel mesaj çakarım hocam
-
sağol hocam bekliyorum :)
-
up
-
F5 !
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
F5 !
----------------------------- -
para + bi sey versek hoca olmaz mı illa cash 900 mü istio amk :S
