folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Renk Körleri Memur Olabilir Mi?



Renk Körleri Memur Olabilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Merhaba müridler.

     

    Aramızda illaki memurlar vardır. Lise mezunuyum bu sene kpss ye gireceğim lakin renk körüyüm.

    Bu memur olmama engel midir ? İnfaz koruma memuru olabilirmiyim mesela yada diğer memuriyetlerde engel teşkil eder mi ?

    Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim :)


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    olabilir diye biliyorum , sonuçta renklerle pek işin yok  polis aske gibi şeyler olamıyorsun diye bilyiorum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    başlığı renk körleri memnun olabilir mi diye okudum :D

     

    ..bir bilgim yok :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    Normal bir insan olamaz Ama dayısı olan biri değil renk körü iş yapamaz raporu dahi olsa olur


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    körler olabildiğine göre renk görleride olabilir

    kaldıki tutup göz muayenesine göndermiyorlar

    emniyet ve askeriyede olamaz


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Polis olamiyosun hocam. Ama normal memurlukta sanirim sorun olmuyo. Devlet memurlari kanunu 657'ye bi bak yazar orda mutlaka.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Devlet bünyesindeki her kurum, kendi içinde çalışan (kadro) sayısının belli bir ölçüsünde özürlü personel çalıştırmak zorundadır. Bu, yasayla güvence altına alınmış bir konudur.

    Sizin durmunuzun bir özür olarak görülüp görülmeyeceğini bilemem. Şayet özür olarak görülürse, bu kadrolardan yararlanmayı talep edebilirsiniz ki bildiğim kadarıyla bu şekilde memuriyete atamaları yapılanlar herhangi bir sınava da tabi tutulmuyorlar. Özür olarak görünmüyorsa zaten sorun yoktur, direk KPSS'na başvurabilirsiniz.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    şartlar bölümünde sağlık raporu içeriği geçiyor onlara bakarsan tam bilgin olur

    mesela bir meslek için uygunsa diğer meslek için uygun değildir..

    infazı bilmiyorum


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    bu arada basvurular ne zmaan başlıyıp ne zmana bitiyor..

    Diğer bir konuda hocam renk körlüğü nasıl birşey..yani bilimsel olayını sormuyroum.

    Mesela dünyayı benim gördüğümden nasıl bir farkla görüyorsun


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    swordfish bunu yazdı

    bu arada basvurular ne zmaan başlıyıp ne zmana bitiyor..

    Diğer bir konuda hocam renk körlüğü nasıl birşey..yani bilimsel olayını sormuyroum.

    Mesela dünyayı benim gördüğümden nasıl bir farkla görüyorsun

    Aynen bunu soracaktim. Bi de ilk ne zaman farkettin. Cocuklukta ilk okulda falan sknti cektin mi. Mesela kirmiziya yesil dedin ama yesilin kirmizi olduğunu nasil anladin. 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    olabılır saglık raporunda bu ısı yapmaya elverıslıdırr raporu ısterler. ornegın muhendıs ısen dırekt olarak mavı kırmızı yesıl ayırt edemıyorsan gıremezsn ama renk korlugunun derecelerı var. bu ulke tuhaf yurtdısında renk koru ıken tam renk koru degıl yanı hayata sıyah beyaz bakmıyorsan pılot olabılırsın ama tr de en vasıfsız adamların bıle olabıldıgı polislik yaptırmazlar.asker olmazsın.öncede gemide çalışamazdın artık ust muayene yolu ıle derecene gore ayırt edılıp calısabılırsın. yanı total renk koru ıle kısmı renk koru aynı derecelı ıdı 

    gümrük muayenede saglık raporu ıstıyorlar onda da sılah tasıyabılır yurdun heryerınde gorev yapar raporu ıstıyorlardı en son smdı ne oldu degıstı mı bılgım yok .en saglıklısı kurum saglık mevzuatını koy buraya bakalım. bırde kpss den cok yuksek alman gerekır lıse kpss ı olarak . 

    cezaevıne gırdın mı hıc;yapılacak ıs degıl amk hemde hıc degıl uckurus para ıcın gıdıp memur olmak 

    hipokondriyak tarafından 03/Tem/14 14:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 4664 Toplam Mesaj: 22