Reset Yemek İstemeyen ZOOM X6
-
Arkadaşlar Zoom X6 modemine bi türlü fabrika ayarlarına döndüremedik konsoluna ulaşamıyoruz anca arkasında deliğe bişeyler sokup reset atmamız gerekiyo ama olmuyor. içine tüm iğne - çuıvaldız çeşitlerini soktuk ama banamısın demiyor bunların hepsini yaptık;
1-Sok 10a kadar say (açık konumda)
2-Sok 5e kadar say (açık konumda)
3-Sok 10a kadar say (kapalı konumda)
4-Sok 5e kadar say (kapalı konumda)
5-Sok çıkar (açık konumda)
6-Sok çıkar (kapalı konumda)
-
böle adama yardım etmem ben edit by holydemon

-
Dostum reset atmıyam FABRIKA AYARLARINA geri döndürcem. Sayın PRO kardeşim zoomun IP'si de 192.168.1.1 değil 10.0.0.2 dir unutmuşsundur sanırım.
-
böle adama yardım etmem ben edit by holydemon

-
La havle.. Hacım sen fazla modem takıp çıkarmışsın sanırım :)
abicim unut pcyi modeme yoğunlaş yazılımsal olarak bi sorun yok modeme girmem için şifresini bilmem gerekiyor o yok işte bende. O yüzden fabrika ayarlarına döndürmem lazım aleti içine ne soktuysam alet bi türlü fabrika ayarlarına geçmiyor. Sorun bu yani etherneti / ip adresini / pcyi /kabloyu /mabloyu boşwer...
-
böle adama yardım etmem ben edit by holydemon

-
dostum modemin üzerindeki bütün ışıklar aynı anda yanıncaya kadar reset tuşunu basılı tut genelde ben zoomları öle resetleiyom
-
Kanqa, senin modemde keci inadi var
-
dalga geçmeyin ülen :)
abıi harbi olmuyor yani ışıklar inadına yine aynı şekilde yanıyo son çare suya atcam artık başka çarem kalmadı
-
hoca zoom'lar cok arıza cıkariyor belki yazılımı gitmis olabilir.. bendede x4 vardı kendi kendine bozuldu link yanmiyor.. yazılıma girmiyor reset atmiyor sadece ısıkları yanmakdan baska bi sey yapmiyordu..

-
modemin kafayı sıyırmış en yakın teknik servise götür bi baksınlar fazla kasmaya gerek yok
