Resim Nasıl Koyuyoz Arkadaş Ya
-
firefox kullan
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
alienfinger bunu yazdı:
-----------------------------ben pc den bi resim koycam ama
-----------------------------Sen yat uyu hacı.
----------------------------- -
hypnos_ bunu yazdı:
-----------------------------
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
alienfinger bunu yazdı:
-----------------------------ben pc den bi resim koycam ama
-----------------------------Sen yat uyu hacı.
-----------------------------
-----------------------------tinypic.com ekle sonra oradan kopyala buraya yapıştır.
-
C:\Documents and Settings\All Users\Belgeler\Resimlerim\Örnek Resimler\Kış.jgp kısayolunu ekleyerek foruma resim upload edebilirsin kardeşim .
-
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
C:\Documents and Settings\All Users\Belgeler\Resimlerim\Örnek Resimler\Kış.jgp kısayolunu ekleyerek foruma resim upload edebilirsin kardeşim .
-----------------------------
arkadasi dinle cozum burda +rep coiner -
hypnos_ bunu yazdı:
-----------------------------
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------
alienfinger bunu yazdı:
-----------------------------ben pc den bi resim koycam ama
-----------------------------Sen yat uyu hacı.
-----------------------------
----------------------------- -
ne adamlar üye olmuş ya
-

ahanda atlıyorum -

-
nereye el sallıyoruz
