Resim Upload Sitesi
-
beyler bayanlar, bi site açtık www.gosteresim.net die. burda resimlerinizi upload edip kullanabilirsiniz. abuk subuk şeler yüklemiceinize güveniorum :) inş Türk sermayesi olaraktan bunu kullanırsınız :) saolun şimdiden
NOT : yetkisi olan hocalar, reklam olarak şeetmeyin, bilgilendirme olarak şeedin :P
-
Hocam iyi güzelde,
kac tane serverın var?
bir resmi herhangi bir duruma karşı kac farklı servera yedekliyorsun?
Bandwithin ne kadar?
Saldırılar için ne kadar dayanıklısın?
Yani kimseyi küçümsemek için söylemiyorum bunları ama,
şimdi dielimki a kişisi bi konu yazacak, o konunun resimlerini senin sitene koydu, daha sonra linkini verdi...
3 ay sonra senin site giderse resimler ne olacak?
imageshack.us milyon $ lık sermaye ile kurulmuş bir site, aynı problemi hemenpaylas.com da yaşadık..
herkez hemenpaylası kullandı, şimdi dosyalar nerede? piç oldu...
yani oraya yazılan bir resmi istemli yada mecburi kaybetmen onun vebalini alman demektir, bunu karşılayabilecekmisin?
-
teşekkürler...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------Hocam iyi güzelde,
kac tane serverın var?
bir resmi herhangi bir duruma karşı kac farklı servera yedekliyorsun?
Bandwithin ne kadar?
Saldırılar için ne kadar dayanıklısın?
Yani kimseyi küçümsemek için söylemiyorum bunları ama,
şimdi dielimki a kişisi bi konu yazacak, o konunun resimlerini senin sitene koydu, daha sonra linkini verdi...
3 ay sonra senin site giderse resimler ne olacak?
imageshack.us milyon $ lık sermaye ile kurulmuş bir site, aynı problemi hemenpaylas.com da yaşadık..
herkez hemenpaylası kullandı, şimdi dosyalar nerede? piç oldu...
yani oraya yazılan bir resmi istemli yada mecburi kaybetmen onun vebalini alman demektir, bunu karşılayabilecekmisin?
-----------------------------biz imageshack.us kadar iddialı mıyız hoca? değiliz. 20 gb alan, 800-900 Gb band kadar kullanım durumumuz var. daha da fazla da kullanabiliriz, fark etmez. ilerde çok büyürse taşıma yaparız. yani şu anda bizi en az 1-2 yıl idare edicek kadar alanımız bandımız var. hemenpaylas.com dosya upload sitesiydi, onlarca yüzlerce mb dosya upload ediliordu, resim upload sitesiyle bir mi hoca?
-
Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.
Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)
-
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.
Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)
-----------------------------reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)
-
AgiL3 bunu yazdı:
-----------------------------
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.
Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)
-----------------------------reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)
-----------------------------Çokmu belli oluyo =P şaka bi yana konuya girdiğimde olumlu bişiler yazıcaktım,hiç o yönden düşünmemiştim ama rene abinin yazdıklarını görünce hak verdim.Çoğu forumda görüpte kıl olmuşumdur çünkü; çok önemli bi yerde bir resim vardır ama ne olmuştur; "bilmemne.com your bandwidth
has exceed" =) yaa 671.402 üyesi olan bi forumda yukardaki bannerda gördüm daha 3 gün önce aynı olayı,varmı böyle bişey :D (Forumun adının ciddi.com olduğunu söylemicem!!!) -
iyi para getircekse,geliştirmek için maliyete ortak arar mısın?
-
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------
AgiL3 bunu yazdı:
-----------------------------
---RudeboY--- bunu yazdı:
-----------------------------Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.
Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)
-----------------------------reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)
-----------------------------Çokmu belli oluyo =P şaka bi yana konuya girdiğimde olumlu bişiler yazıcaktım,hiç o yönden düşünmemiştim ama rene abinin yazdıklarını görünce hak verdim.Çoğu forumda görüpte kıl olmuşumdur çünkü; çok önemli bi yerde bir resim vardır ama ne olmuştur; "bilmemne.com your bandwidth
has exceed" =) yaa 671.402 üyesi olan bi forumda yukardaki bannerda gördüm daha 3 gün önce aynı olayı,varmı böyle bişey :D (Forumun adının ciddi.com olduğunu söylemicem!!!)
-----------------------------yok işte hoca dediim gibi, kaynaklara güvenmesek girmeyiz böle bi işe.
ztn imageshack.us kadar büücek olsa, onun kadar çok para kazandırmış demektir.
e o durumda da benim bu site için ayrı bi server alma durumum bile söz konusu olabilir.
yani kendi resimlerimi de burda upload ediorum,
bize güvenip resmini burda upload etmiş hiçbi kardeşimizi düşünmemezlik etmeyiz... ;)
siz içinizi ferah tutun, sitemizin kullanımını arttırın, kullanın, yeter ;)
nakamura2'cim, gerek yok saol :)
-
Yaw beyler böle bi projesi olan maliyete ortak arayan fln yok mu amk:Dgüveilir sağlam bi adam ve sağlam bi proje:|
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
iyi para getircekse,geliştirmek için maliyete ortak arar mısın?
-----------------------------
agilcim yawrım sonra pişma olma bak bnde ortak olurum ,sonra maddiyattan dolayı yatmasın hayllerın
