folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Resim Upload Sitesi



Resim Upload Sitesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AgiL3
    AgiL3's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    beyler bayanlar, bi site açtık www.gosteresim.net die. burda resimlerinizi upload edip kullanabilirsiniz. abuk subuk şeler yüklemiceinize güveniorum :) inş Türk sermayesi olaraktan bunu kullanırsınız :) saolun şimdiden

     

    NOT : yetkisi olan hocalar, reklam olarak şeetmeyin, bilgilendirme olarak şeedin :P


    "bir gün öldürmediğim her bir yahudi için bana sitem edeceksiniz." GosteResim.Net kullanın hocalar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam iyi güzelde,

    kac tane serverın var?

    bir resmi herhangi bir duruma karşı kac farklı servera yedekliyorsun?

    Bandwithin ne kadar?

    Saldırılar için ne kadar dayanıklısın?

    Yani kimseyi küçümsemek için söylemiyorum bunları ama,

    şimdi dielimki a kişisi bi konu yazacak, o konunun resimlerini senin sitene koydu, daha sonra linkini verdi...

    3 ay sonra senin site giderse resimler ne olacak?

    imageshack.us milyon $ lık sermaye ile kurulmuş bir site, aynı problemi hemenpaylas.com da yaşadık..

    herkez hemenpaylası kullandı, şimdi dosyalar nerede? piç oldu...

    yani oraya yazılan bir resmi istemli yada mecburi kaybetmen onun vebalini alman demektir, bunu karşılayabilecekmisin?


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    teşekkürler...

    :) mutluyum, huzurluyum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AgiL3
    AgiL3's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam iyi güzelde,

    kac tane serverın var?

    bir resmi herhangi bir duruma karşı kac farklı servera yedekliyorsun?

    Bandwithin ne kadar?

    Saldırılar için ne kadar dayanıklısın?

    Yani kimseyi küçümsemek için söylemiyorum bunları ama,

    şimdi dielimki a kişisi bi konu yazacak, o konunun resimlerini senin sitene koydu, daha sonra linkini verdi...

    3 ay sonra senin site giderse resimler ne olacak?

    imageshack.us milyon $ lık sermaye ile kurulmuş bir site, aynı problemi hemenpaylas.com da yaşadık..

    herkez hemenpaylası kullandı, şimdi dosyalar nerede? piç oldu...

    yani oraya yazılan bir resmi istemli yada mecburi kaybetmen onun vebalini alman demektir, bunu karşılayabilecekmisin?


    -----------------------------

     

    biz imageshack.us kadar iddialı mıyız hoca? değiliz. 20 gb alan, 800-900 Gb band kadar kullanım durumumuz var. daha da fazla da kullanabiliriz, fark etmez. ilerde çok büyürse taşıma yaparız. yani şu anda bizi en az 1-2 yıl idare edicek kadar alanımız bandımız var. hemenpaylas.com dosya upload sitesiydi, onlarca yüzlerce mb dosya upload ediliordu, resim upload sitesiyle bir mi hoca?


    "bir gün öldürmediğim her bir yahudi için bana sitem edeceksiniz." GosteResim.Net kullanın hocalar.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.

    Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :) 


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AgiL3
    AgiL3's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.

    Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :) 


    -----------------------------

    reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)


    "bir gün öldürmediğim her bir yahudi için bana sitem edeceksiniz." GosteResim.Net kullanın hocalar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    AgiL3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.

    Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)


    -----------------------------

    reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)


    -----------------------------

    Çokmu belli oluyo =P şaka bi yana konuya girdiğimde olumlu bişiler yazıcaktım,hiç o yönden düşünmemiştim ama rene abinin yazdıklarını görünce hak verdim.Çoğu forumda görüpte kıl olmuşumdur çünkü; çok önemli bi yerde bir resim vardır ama ne olmuştur; "bilmemne.com your bandwidth
     has exceed" =) yaa 671.402 üyesi olan bi forumda yukardaki bannerda gördüm daha 3 gün önce aynı olayı,varmı böyle bişey :D (Forumun adının ciddi.com olduğunu söylemicem!!!)


    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    iyi para getircekse,geliştirmek için maliyete ortak arar mısın?

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AgiL3
    AgiL3's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------
    AgiL3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ---RudeboY--- bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen bi resimupload sitesini kaçyüz kişi kaç tane farklı amaç için kullanıyo biliyomusun :D gir bak bi resimupload.coma gör neleri nasıl yüklemişler kaç gb boyutu var onun.

    Bi resim ortalama 300kb olsa 105000 tane resim eder 30gb alana.Biraz dolaş fln araştır görürsün :) yinede yolunuz açık olsun ne diyim :)


    -----------------------------

    reneye yalakalık olsun die artistlik yapma :)


    -----------------------------

    Çokmu belli oluyo =P şaka bi yana konuya girdiğimde olumlu bişiler yazıcaktım,hiç o yönden düşünmemiştim ama rene abinin yazdıklarını görünce hak verdim.Çoğu forumda görüpte kıl olmuşumdur çünkü; çok önemli bi yerde bir resim vardır ama ne olmuştur; "bilmemne.com your bandwidth
     has exceed" =) yaa 671.402 üyesi olan bi forumda yukardaki bannerda gördüm daha 3 gün önce aynı olayı,varmı böyle bişey :D (Forumun adının ciddi.com olduğunu söylemicem!!!)


    -----------------------------

     

    yok işte hoca dediim gibi, kaynaklara güvenmesek girmeyiz böle bi işe. 

     

    ztn imageshack.us kadar büücek olsa, onun kadar çok para kazandırmış demektir.

    e o durumda da benim bu site için ayrı bi server alma durumum bile söz konusu olabilir. 

    yani kendi resimlerimi de burda upload ediorum, 

    bize güvenip resmini burda upload etmiş hiçbi kardeşimizi düşünmemezlik etmeyiz... ;) 

    siz içinizi ferah tutun, sitemizin kullanımını arttırın, kullanın, yeter ;)

     

    nakamura2'cim, gerek yok saol :) 


    "bir gün öldürmediğim her bir yahudi için bana sitem edeceksiniz." GosteResim.Net kullanın hocalar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Yaw beyler böle bi projesi olan maliyete ortak arayan fln yok mu amk:Dgüveilir sağlam bi adam ve sağlam bi proje:|


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    nakamura2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    iyi para getircekse,geliştirmek için maliyete ortak arar mısın?
    -----------------------------
    agilcim yawrım sonra pişma olma bak bnde ortak olurum ,sonra maddiyattan dolayı yatmasın hayllerın

    çocuktum,büyüdüm
Toplam Hit: 1728 Toplam Mesaj: 14