folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Resimdeki Anakartın Modelini Söyliyebilirmisiniz Çok Acil...



Resimdeki Anakartın Modelini Söyliyebilirmisiniz Çok Acil...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    848P-A.

    okuduğum kadarıyla böyle. ramlarin üstünde yazıyor. sen daha iyi okursun ;)


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    :) sağol arkadaşımda

    hangi marka board onu bi öğrenebilsem sonra belki driverini bulabilirim.. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    Üstünde Yazıyor ya :)

    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    x-files ya konuyu yanlış açmışım soryy 

    modelini deil markasını öğrenmek istiyorum. Asus,Abit vs. hangisi :S

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek

    board  chipseti  üzerinde yogunlan  gördugum kadarı ile intel    478  bir  soket yapısı var .  herhangi bir  intel chipsete sahip  bir  driver  işini görebilir......zaten tanımadıgı buyuk bir ihtimal ses driveri.  burda chipset...  boardın bilmem  nesinden  önemli...

    işin kolaylaşsın diye söylüyorum....


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Asus driver cdsinden ac97ses driverini yükledim sesi tanıdı ama ethernet tanıması için gerçek driverini bulmam gerekiyor sanırım :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    softpedia.com'dan everest home edition'u kur,o model marka vsvs hepsini söyler;)

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GHOST007
    GHOST007's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    SENİN ANAKARTIN ECS NİN 2005 DE ÜRETİP PİYASAYA SÜRDÜĞÜ ANAKART ÜZERİNDE SATA VE 2 İDE 1 FLAPPY 5 PCİ 4X AGP

    478 PİN (848P-A) ANAKARTI AYNI MODEL ANAKARTI BİRDE JETWAY OLARAKTA ÜRETTİLER İKİSİNİNDE MODEL OLARAK ANAKART AYNI KAFAN KARIŞMASIN İKİ ANAKARTTA AYNI FAKAT FİRMALAR FARKLI ECS 848P-A GOOGLE YAZ HERYERDE BULURSUN SANIRIM MAKİNANIN ÜZERİNDE 25 FRAME 4 KANAL GÜVENLİK KARTI VAR ONUNDA DRİVERI LAZIMMI? İŞLEMCİ FANINDA ORJİNALMİŞ ;)

     

    NOT:

    • Tümü büyük harf ve/veya rastgele büyük-küçük harf ile yazılmış konu başlıkları kullanmayınız. Bu Tip Başlıklar Uyarısız Silinir!
    • (Konulara verilen Cevaplar Dahil)

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    478 pin ve asrock diye tahmin ediyorum yanlışta olabilir.

    http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4i48

    veya

    http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4%20Combo

    dene bunlar işini görür sanırım olmadı

    everest diye bir proğram var

    http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition-2006/3000-2086_4-10596207.html?tag=lst-0-1

    burdan çek donanım bilgilerine burdan bak ona göre ethernetin markasını yaz veya www.driverara.com a üye ol ve driveri ordan download et varsa.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GHOST007
    GHOST007's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    DOSTUM ASROCK ANAKARTLARIN RENGİ PARLEMENT MAVİSİDİR VE RAM SLOTLARI MAVİ SİYAH DUAL DDR DIR BU ANAKARTIN MODELİNİ BİLE VERDİM EĞER SORAN ARKADAŞ FORMU TAKİ ETMİYORSA BİRŞEY DİYEMEM OLDU YADA OLMADI DİYE BİRŞEYDE SÖYLEMEDİ?
Toplam Hit: 2425 Toplam Mesaj: 12