

Resimdeki Bayanı Bul...
-
Evet arkadaslar bu resım de bi bayan var bulun bakalım... ( saka deil valla var..)

-
ctrl + a yapılınca çıkıyor meydana
-
he japon karı var ,resmi seçerseniz çıkıyo ortaya
-
ie'de sayfanın hoşunuza giden bir pixelinde sağ tıklayıp tümünü seç diyince çıkıyor.
-
asker zaten bayan deilmi ??
-
Firefox'da olmuyor.
-
operada çıkmıyor ama.
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------
asker zaten bayan deilmi ??
-----------------------------
:s -
ne opera da ne firefox da cikior :S
-
sacmaaa..
-
arkadaşlar biri ff de olmuyo biri operada olmuyo yazmış hemen açın ie ile bakın?? ctrl+a yapınca züpper bi japon hatun çıkıyo :D De.. bu olay nasıl oluyo onu anlamadım karartma pikselleme usulümü yaf :S
Toplam Hit: 5061 Toplam Mesaj: 27