Resimi 10 Renk Yapmak
-
Meraba arkadaşlar aşşağıya koyduğum resimleri tişörte basıp satıcam. Fakat baskı yapan firmak 10 renkten yukarısını kabul etmiyor. Aşşağı koyduğum resimleri kalitesini bozmadan 10 renk yapma imkanım varmı acaba? Yardım edebilecek varmı ?






-
Hocam o senin vereceğin adamda eski makinalar vardır, 10 kafa o yüzden tekrardan kalıp söküp şablona otuturtmakla uğraşmak istemiyordur daha büyük bir firmaya git.
Zeytun-i tarafından 11/Ağu/13 20:47 tarihinde düzenlenmiştir
Sorun renk değil makina kalıp kafası sıkıntısı.
Git bir emprime baskı firmasına, 16 kafa makinalar muhtemelen vardır tabi ne kadar bastırıcan bilmiyorum tek tük mü texjet tarzı ile basıyordur herhalde tek tük bastıracaksan ama satıcam dediğin için diyorum.
Git bir emprime baskı firmasına 16 kafa makina vardır, anlaş şablon kalıp ver su bazlı boya ile bastır tavsiyem, yada plastik boya ile. ( bir boya daha var yasak ama yapıyorlar onu söylemim ) -
Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.
-
manhyak bunu yazdı
Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.
Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.
-
Zeytun-i bunu yazdımanhyak bunu yazdı
Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.
Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.
Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.
manhyak tarafından 11/Ağu/13 21:28 tarihinde düzenlenmiştir
-
Photoshopdan reduce colors yapabilirsin
yada gif formatında save ederken renk sayısı ayarliabilirsin
-
çok zor.
bir sürü renk tonlaması var hangisini tek renge çevireceksin ki :)
-
manhyak bunu yazdıZeytun-i bunu yazdımanhyak bunu yazdı
Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.
Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.
Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.
nerde satıyosun hacım bunları sorması ayıp ?
-
ipTelefon bunu yazdımanhyak bunu yazdıZeytun-i bunu yazdımanhyak bunu yazdı
Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.
Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.
Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.
nerde satıyosun hacım bunları sorması ayıp ?
http://www.facebook.com/Defense0fTheAncients
-
Daniel-Koo bunu yazdı
çok zor.
bir sürü renk tonlaması var hangisini tek renge çevireceksin ki :)
Okadar zor deyilmiş hocam tek renk deyil 10 renk :) Biraz daha ayar lazım ama şekil a

-
Eve gidince illustratorden yapabilirim trace olayı vardı kaç tane renk istiyon aga diye soruyo illustrator işte şu kadar istiyorum diyorsun sonra diyo renkli mi olsun yoksa gri tonlamalımı neyse akşama bendesin. :D
Caliber tarafından 12/Ağu/13 10:36 tarihinde düzenlenmiştir
