Resimi 10 Renk Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Meraba arkadaşlar aşşağıya koyduğum resimleri tişörte basıp satıcam. Fakat baskı yapan firmak 10 renkten yukarısını kabul etmiyor. Aşşağı koyduğum resimleri kalitesini bozmadan 10 renk yapma imkanım varmı acaba?  Yardım edebilecek varmı ?

    http://imageshack.us/a/img829/5643/sc3y.png

    http://imageshack.us/a/img819/6625/egut.png

    http://imageshack.us/a/img9/8334/dj9q.png

    http://imageshack.us/a/img600/3292/o2o.png

     

    http://imageshack.us/a/img706/7411/g15u.jpg

    http://imageshack.us/a/img11/6708/tou8.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Hocam o senin vereceğin adamda eski makinalar vardır, 10 kafa o yüzden tekrardan kalıp söküp şablona otuturtmakla uğraşmak istemiyordur daha büyük bir firmaya git.

    Sorun renk değil makina kalıp kafası sıkıntısı.

    Git bir emprime baskı firmasına, 16 kafa makinalar muhtemelen vardır tabi ne kadar bastırıcan bilmiyorum tek tük mü texjet tarzı ile basıyordur herhalde tek tük bastıracaksan ama satıcam dediğin için diyorum.

    Git bir emprime baskı firmasına 16 kafa makina vardır, anlaş şablon kalıp ver su bazlı boya ile bastır tavsiyem, yada plastik boya ile. ( bir boya daha var yasak ama yapıyorlar onu söylemim )

    Zeytun-i tarafından 11/Ağu/13 20:47 tarihinde düzenlenmiştir

    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    manhyak bunu yazdı

    Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.

    Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    manhyak bunu yazdı

    Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.

    Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.

    Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.

     

    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/1148827_538284629559324_1110701744_n.jpg

    manhyak tarafından 11/Ağu/13 21:28 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Photoshopdan reduce colors yapabilirsin

    yada gif formatında save ederken renk sayısı ayarliabilirsin


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    çok zor. 

    bir sürü renk tonlaması var hangisini tek renge çevireceksin ki :) 


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    manhyak bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    manhyak bunu yazdı

    Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.

    Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.

    Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.

     

     

    nerde satıyosun hacım bunları sorması ayıp ?


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ipTelefon bunu yazdı
    manhyak bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    manhyak bunu yazdı

    Hocam firma uluslar arası nakliye yaptığı için bunu tercih etmem lazım. Firma bu http://teespring.com/. Baya araştırdım fakat uluslar arası nakliye yapan bunun gibi firma bulamadım.

    Şahinler holding var hocam onun bir danışma kısmına danış istersen en azından yönlendirme ve bilgi olarak sana çok fayda verirler sanıyorum.

    Email gönderdim hocam. Alttaki boktan tişörtten 5 günde 300 tane sattım. 10 renk kullanımına izin verse yeni tasarım yapıp deli gibi satıcam.

     

     

    nerde satıyosun hacım bunları sorması ayıp ?

    http://www.facebook.com/Defense0fTheAncients

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    çok zor. 

    bir sürü renk tonlaması var hangisini tek renge çevireceksin ki :) 

    Okadar zor deyilmiş hocam tek renk deyil 10 renk :) Biraz daha ayar lazım ama şekil a

    http://img844.imageshack.us/img844/6439/md1p.png

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Eve gidince illustratorden yapabilirim trace olayı vardı kaç tane renk istiyon aga diye soruyo illustrator işte şu kadar istiyorum diyorsun sonra diyo renkli mi olsun yoksa gri tonlamalımı neyse akşama bendesin. :D

    http://www.grafikerler.net/illustrator-live-trace-ile-fotograflari-vektorel-hale-getirmek-t44439.html

    Caliber tarafından 12/Ağu/13 10:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
Toplam Hit: 3746 Toplam Mesaj: 23