folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Resimler Nasıl Böyle Net Oluyor ?



Resimler Nasıl Böyle Net Oluyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    drexler bunu yazdı

    http://galeri7.uludagsozluk.com/221/kemal-sunal-ba%C5%9Far%C4%B1l%C4%B1-bir-oyuncudur_283785.jpg

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120926135917/supernatural/images/e/e6/Supernatural_Season_7_BRCover.jpg

     

    istediğim 1. resmi 2. resim kadar yakışıklı parlak yapabilmek

    yok öyle bi dünya :) günümüz teknolojisiyle fotoğraf stüdyosunda üstün teknolojili DSLR fotoğraf makinelerle çekiliyor, eskiden çekilen bi resmin kalitesiyle bununkinin bir olması mümkün değil photoshop falan etki etmez hocam, ordaki kadar parlak yapabilmen için güzel bir Aydınlatıcın(Flash, ışık) olması gerekiyor

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    drexler bunu yazdı

    http://galeri7.uludagsozluk.com/221/kemal-sunal-ba%C5%9Far%C4%B1l%C4%B1-bir-oyuncudur_283785.jpg

    http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120926135917/supernatural/images/e/e6/Supernatural_Season_7_BRCover.jpg

     

    istediğim 1. resmi 2. resim kadar yakışıklı parlak yapabilmek

    maalesef bu netlik çözünürlükle ilgili.

    photoshopta biraz üzerinde oynarsın ama bu iki resimdeki gibi bir değişiklik yapamazsın.

    fotoğraf nasıl çekildiyse o.

    her fotoğraf makinesinin çzöünürlüğü var. resmi indir sağ tıkla özelliklerde ayrıntılar bak

    çözünürlük yazar. 300 bayağı iyidir meslela

    96, 72, 180 gibi değerler görürüsün.. boyut hem yüksel hem çözünürlük yüksekse işte o en müthişi.

    atatürkün resimlerini vermişti birisi forumda. oradaki resimler yüksek çözünürlüktür bakabilirsin

    4000 px 300 çzöünürlüktü. dehşet

     

     

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    ben olayı anlamadım ama ikinci mesajdaki gibi resimlerden bahsettiysen vektörel çizdiğinde çözünürlük derdi kalmaz. hep istemişimdir vektörel çizim yapabilmek. tabi cin ali bile çizemeyince olmuyor. eskiden bilgisayarda çizilen şeylere değer vermezdim. meğer onlar da en az elle çizilenler kadar yetenek ve emek işiymiş. 

    Eli falan normal kağıda çizer gibi çiziyor o zaman değil mi? Peki hangi program ile hoca?

    program farketmiyor. coreldraw olsun photoshop olsun hepsinde çizilir. onun bi kalem aparatı var, elle çiziyon, fare imleci olarak algılıyor çiziyor. airpen mi ne diyorlardı.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Öyle bir dünya yok hocam maalesef. Adam o fotoğrafları profesyönel dslr makineyle çekip parlaklık ve kontrast ayarları ile oynuyor böyle parlak gibi gözüküyor.

    Yoksa cep telefonu ile çektiğin fotoğrafla veya o ilk gösterdiğin resimle olacak iş değil. Ha bir yere kadar yaparsın da öyle olmaz çözünürlük yetersiz.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 1879 Toplam Mesaj: 15