Resimler Nasıl Böyle Net Oluyor ?
-
drexler bunu yazdı
http://galeri7.uludagsozluk.com/221/kemal-sunal-ba%C5%9Far%C4%B1l%C4%B1-bir-oyuncudur_283785.jpg
http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120926135917/supernatural/images/e/e6/Supernatural_Season_7_BRCover.jpgistediğim 1. resmi 2. resim kadar yakışıklı parlak yapabilmek
yok öyle bi dünya :) günümüz teknolojisiyle fotoğraf stüdyosunda üstün teknolojili DSLR fotoğraf makinelerle çekiliyor, eskiden çekilen bi resmin kalitesiyle bununkinin bir olması mümkün değil photoshop falan etki etmez hocam, ordaki kadar parlak yapabilmen için güzel bir Aydınlatıcın(Flash, ışık) olması gerekiyor
-
drexler bunu yazdı
http://galeri7.uludagsozluk.com/221/kemal-sunal-ba%C5%9Far%C4%B1l%C4%B1-bir-oyuncudur_283785.jpg
http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120926135917/supernatural/images/e/e6/Supernatural_Season_7_BRCover.jpgistediğim 1. resmi 2. resim kadar yakışıklı parlak yapabilmek
maalesef bu netlik çözünürlükle ilgili.
photoshopta biraz üzerinde oynarsın ama bu iki resimdeki gibi bir değişiklik yapamazsın.
fotoğraf nasıl çekildiyse o.
her fotoğraf makinesinin çzöünürlüğü var. resmi indir sağ tıkla özelliklerde ayrıntılar bak
çözünürlük yazar. 300 bayağı iyidir meslela
96, 72, 180 gibi değerler görürüsün.. boyut hem yüksel hem çözünürlük yüksekse işte o en müthişi.
atatürkün resimlerini vermişti birisi forumda. oradaki resimler yüksek çözünürlüktür bakabilirsin
4000 px 300 çzöünürlüktü. dehşet
-
DevilRullz bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
ben olayı anlamadım ama ikinci mesajdaki gibi resimlerden bahsettiysen vektörel çizdiğinde çözünürlük derdi kalmaz. hep istemişimdir vektörel çizim yapabilmek. tabi cin ali bile çizemeyince olmuyor. eskiden bilgisayarda çizilen şeylere değer vermezdim. meğer onlar da en az elle çizilenler kadar yetenek ve emek işiymiş.
Eli falan normal kağıda çizer gibi çiziyor o zaman değil mi? Peki hangi program ile hoca?
program farketmiyor. coreldraw olsun photoshop olsun hepsinde çizilir. onun bi kalem aparatı var, elle çiziyon, fare imleci olarak algılıyor çiziyor. airpen mi ne diyorlardı.
-
drexler bunu yazdı
http://galeri7.uludagsozluk.com/221/kemal-sunal-ba%C5%9Far%C4%B1l%C4%B1-bir-oyuncudur_283785.jpg
http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120926135917/supernatural/images/e/e6/Supernatural_Season_7_BRCover.jpgistediğim 1. resmi 2. resim kadar yakışıklı parlak yapabilmek
Öyle bir dünya yok hocam maalesef. Adam o fotoğrafları profesyönel dslr makineyle çekip parlaklık ve kontrast ayarları ile oynuyor böyle parlak gibi gözüküyor.
Yoksa cep telefonu ile çektiğin fotoğrafla veya o ilk gösterdiğin resimle olacak iş değil. Ha bir yere kadar yaparsın da öyle olmaz çözünürlük yetersiz.
