Resimleri Okunabilecek Şekilde Netleştirecek ?
-
Okuyabildiğim kadarıyla, cevaplarıyla :P
Look at the children over there. They are playing in the garden.
Who is playing the guitar now?
How many students are there in the class? (student)
English isnt difficult. You can learn it.
Can you drive a car? Yes, I can.
.... ... you do? (muhtemelen what do you do gibi bir şey, oraya do gelmesi muhtemel.) (I am a teacher-galiba)
He has (have) dark... (muhtemelen brown eyes gibi bir şey gerisi, parantez içinde verdiği fiil gerçekten have ise boşluğa has gelecek)
bu yok.
What would you like......madam (muhtemelen madam) (bi fiil var burda da)?>parantez içindeki fiil neyse, boşluğa 'to fiil' gelecek, to eat to drink falan gibi bişidir o.
I cant remember the........I am busy. I (am doing) homework.
--
İlkinden bu kadar, gözlerimi yerine takınca ikinciye de bakayım.
-
saybirs bunu yazdıZaZu bunu yazdı
belki bişiler anlayabilirsin
http://f1301.hizliresim.com/15/7/hqrcl.jpg
http://f1301.hizliresim.com/15/7/hqrcz.jpg
ingilizce bir sınav galiba bu
ooo sağolasın hocam aynen hocam final sınavı için.
arkadaş çekmiş hesap makinasıyla :S
ama gene okuyamıyorum :D
ancak bu kadar oldu :D
-


http://yadi.sk/d/SHVZIzug1fXoA
burda da resimlerin az büyümüş hali var gerçi okunmuyolar ama belkim işine yara diyerekten yaptıklarımı rarladım ;)
-
birde ben üzerinde çalıştım bakıver hele

-
izzmarit bunu yazdı
Okuyabildiğim kadarıyla, cevaplarıyla :P
Look at the children over there. They are playing in the garden.
Who is playing the guitar now?
How many students are there in the class? (student)
English isnt difficult. You can learn it.
Can you drive a car? Yes, I can.
.... ... you do? (muhtemelen what do you do gibi bir şey, oraya do gelmesi muhtemel.) (I am a teacher-galiba)
He has (have) dark... (muhtemelen brown eyes gibi bir şey gerisi, parantez içinde verdiği fiil gerçekten have ise boşluğa has gelecek)
bu yok.
What would you like......madam (muhtemelen madam) (bi fiil var burda da)?>parantez içindeki fiil neyse, boşluğa 'to fiil' gelecek, to eat to drink falan gibi bişidir o.
I cant remember the........I am busy. I (am doing) homework.
--
İlkinden bu kadar, gözlerimi yerine takınca ikinciye de bakayım.
Yok artık :D Yalnız karşılaştırınca cidden doğru geldi. Ben bakınca çamur yığını görüyorum, sen bunları görmüşsünm ya helal olsun hocam :/
-
tosun bunu yazdı
Pİyasada bu tür fotoğrafları net hale çeviren pluginler oldugu söylensede bunun mümkün oldugunu sanmıyorum,çok zor
-
Mc_cO_By bunu yazdıizzmarit bunu yazdı
Okuyabildiğim kadarıyla, cevaplarıyla :P
Look at the children over there. They are playing in the garden.
Who is playing the guitar now?
How many students are there in the class? (student)
English isnt difficult. You can learn it.
Can you drive a car? Yes, I can.
.... ... you do? (muhtemelen what do you do gibi bir şey, oraya do gelmesi muhtemel.) (I am a teacher-galiba)
He has (have) dark... (muhtemelen brown eyes gibi bir şey gerisi, parantez içinde verdiği fiil gerçekten have ise boşluğa has gelecek)
bu yok.
What would you like......madam (muhtemelen madam) (bi fiil var burda da)?>parantez içindeki fiil neyse, boşluğa 'to fiil' gelecek, to eat to drink falan gibi bişidir o.
I cant remember the........I am busy. I (am doing) homework.
--
İlkinden bu kadar, gözlerimi yerine takınca ikinciye de bakayım.
Yok artık :D Yalnız karşılaştırınca cidden doğru geldi. Ben bakınca çamur yığını görüyorum, sen bunları görmüşsünm ya helal olsun hocam :/
Bütün gün mikroskopta hücre ayıklıyorum hocam :D
ek:
Aynı kağıtta çoktan seçmeli ilk soru:
I would...some.... I am going to the____
Diğer kağıt, aşağıdan yukarı doğru yazıyorum:
___ you help me with my homework, please?
___ you tell me the way to (bir yer,mekan adı okuyamıyorum), please?
.....hungry. He would like___a (bir şey) >cevap 'to fiil' şeklinde olacak seçenekleri okuyamıyorum, to eat, to have gibi.
Would you like ___ this book? (cevabı 'to fiil' olacak yine, to read, to borrow gibi.)
Malesef gerisi yok.
izzmarit tarafından 07/Oca/13 15:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Kendine otofocus özellikli kamerası olan güzel bi telefon al. :)
-
Citizen bunu yazdı
Kendine otofocus özellikli kamerası olan güzel bi telefon al. :)
Katılıyorum :D
