folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Resmi Dolandırıcılar



Resmi Dolandırıcılar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Bugün beni 0212 703 48 32 nolu numaradan aradılar. Biz General Asistanlık İcra Bölümünden arıyorum. Bizden sağlık sigortası almışsınız falan filan sıraladı. Borcunuzu ödemezseniz sizi dava edeceğiz kapatmak için ptt den 300 TL General Asistanlığa yatırın dedi.

    La yeter dedim. Her sene beni arayıp para istiyorsunuz. Sesinizi kaydetip sizi Polise şikayet edeceğim. Öyle dediğimde bu sefer adamın nazikliği gitti. Çok korktum falan filan dalga geçince benim tavan yaptı şarterler kapat lan konçik dedim. Yüzüne kapattım. bir kaç defa aradı bana neden konçik dedin diyor. Dedim konçiğin ne demek olduğunu biliyor musun. Dedi yok (Bende bilmiyordum meğersem çıra kütüğüymüş) Konçik bir futbolcunun adı dedim. Kapattım yüzüne.

    Ararlarsa dikkat edin. 

    Mod: Konuları doğru kategorilere açmaya özen gösterelim. Bu tarz konular için Vukuatlar kategorisini kullanalım.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    ttnet

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Genel asistanlıktır hocam o. Generali sigortanın ismine benziyor diye seçmişler.

     

    mkyb tarafından 12/May/17 16:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    konçik : /


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    x-files bunu yazdı

    Bugün beni 0212 703 48 32 nolu numaradan aradılar. Biz General Asistanlık İcra Bölümünden arıyorum. Bizden sağlık sigortası almışsınız falan filan sıraladı. Borcunuzu ödemezseniz sizi dava edeceğiz kapatmak için ptt den 300 TL General Asistanlığa yatırın dedi.

    La yeter dedim. Her sene beni arayıp para istiyorsunuz. Sesinizi kaydetip sizi Polise şikayet edeceğim. Öyle dediğimde bu sefer adamın nazikliği gitti. Çok korktum falan filan dalga geçince benim tavan yaptı şarterler kapat lan konçik dedim. Yüzüne kapattım. bir kaç defa aradı bana neden konçik dedin diyor. Dedim konçiğin ne demek olduğunu biliyor musun. Dedi yok (Bende bilmiyordum meğersem çıra kütüğüymüş) Konçik bir futbolcunun adı dedim. Kapattım yüzüne.

    Ararlarsa dikkat edin. 

    resmi dolandırıcı değil hocam onlar ferdi kaza sigortası falan satıyolar aslında satmıyolar sosyal mühendislik yapıyolar ve mk cocukları yasalarda boslukdan yararlanıp cezada almıyolar böle bi kaçtane tanıdıgım efsane para vurdu tabi sonu perişandı ama yine de alayının amk sana bir sey olmasın.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Konçik :D :D

    Kullanırım ben bunu :D


    Wingardium Leviosa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    #konçik


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    tuttum bunu #konçik ahahah 

    lan ne vardı şu site yönetimimi azıcık bizi umursasaydı da hashtag filan olsaydı :D 


    http://www.leyladansonra.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Bunun kafiyesi de var konçik mera konçik opera :d

    Konçikistan

    Konçik vera

    Doğaçlama :d


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mihni
    mihni's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2014
    Erkek

    Millet gene eğlencesinde :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Cuma günü saat 15'den sonra milletin kafa uçuyor ondan eğlence mod iyi oluyor :)


    Wingardium Leviosa
Toplam Hit: 4272 Toplam Mesaj: 31
dolandırıcı