folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Reytinglerin Çıldırdığı Sahne.



Reytinglerin Çıldırdığı Sahne.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    ------


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    La diziye bakıyorum sonra ATV ye bakıyorum, sonra diziye bakıyorum senaryoya bakıyorum sonra bir bakıyorum yandaş bir medya kanalı. Pazarlayanın yandaşı bir kanal, emperyalizme hizmet eden bir kanal ne kadar açıklayıcı ve ne kadar duru tarih dersi verebilir ki.

    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------
    La diziye bakıyorum sonra ATV ye bakıyorum, sonra diziye bakıyorum senaryoya bakıyorum sonra bir bakıyorum yandaş bir medya kanalı. Pazarlayanın yandaşı bir kanal, emperyalizme hizmet eden bir kanal ne kadar açıklayıcı ve ne kadar duru tarih dersi verebilir ki.
    -----------------------------

    Kardeş  Yandaş Medya Diyorsun Da Bu Mina Kodugumun Dizisi Her Kalanda Yayinlandı Starda Kanal D Show Tv de Atv De Hangisi Sana Göre Neye Yandaş Medya

    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    olum varya bu diziyi yapanlar sizi salak sanıyo -belki de öledir-. Saçma sapan şeyleri size kurtlar vadisi diye izletiyorlar sadece ve sadece duygu sömürüsü yapmak ve zaman doldurmak için. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    West
    West's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    Vadiyi seyretmiyorum ama güzel yapmışlar


    west[at]tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    ExpirE bunu yazdı:
    -----------------------------
    La diziye bakıyorum sonra ATV ye bakıyorum, sonra diziye bakıyorum senaryoya bakıyorum sonra bir bakıyorum yandaş bir medya kanalı. Pazarlayanın yandaşı bir kanal, emperyalizme hizmet eden bir kanal ne kadar açıklayıcı ve ne kadar duru tarih dersi verebilir ki.
    -----------------------------

    Kardeş  Yandaş Medya Diyorsun Da Bu Mina Kodugumun Dizisi Her Kalanda Yayinlandı Starda Kanal D Show Tv de Atv De Hangisi Sana Göre Neye Yandaş Medya

    -----------------------------
    Hoca bana göre kanal d atv star yani ha doğan holding ha diğer holding biri cumhuriyetçi geçiniyor Bilderberg çi gazetecileri bünyesinde barındırıyor biri de sözde müslüman ülkeyi pazarlayanı kucaklıyor hepsi aynı yani :)

    "bea"
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antiochia
    antiochia's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2011
    Erkek

    çok iyi hazırlanmış tbrkler. vadi


    Okuyarak Adam olabilirsin Ama İNSAN Olamazsın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sadece reyting için yapılmışamı benziyor sizce perşembe akşamı kvp reytingde geçen bir kanal varmı adamlar zaten zirvedeyken neden çanakkaleye gidip masraf etsinler sadece reyting için yapıldığına inanmıyorum bazı arkadaşlarsa kvp bizi uyutuyomuş ya tv bi tane insanları uyutmayan aydınlatan program söyleyin o zaman bana.......

    ExpirE 

    sanada cevabı arkadaşlar şarkı yapmış

    http://www.youtube.com/watch?v=l04bslP8Y-0


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Kurtlar Vadisi Ezel Arka Sokaklar Behzat ç Vede Bunun Gibi Birsürü Dizi Var Hiç Birini izlemiyorum kurtlar vadisini bir iki bölüm izledim bakayim ne vara diye saçmalıktan başka birşey degil polat bu saçmalıklar sayesinde rezidansları kurdu apartmanları kurdu şehirleri kurdu paranın gözüne vurdu gözüne baka baka izleyenlerin türk insani kendini cok kaptiriyor böyle şeylere o yüzden herşey başimiza geliyor..


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    of ki ne of :(


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
Toplam Hit: 3340 Toplam Mesaj: 23