RFID Kattlar Ve Kopyalanması
-
formda 1-2 konu varmış 2012 yılında falan açılmış fakat pek bir sonuç elde edilememiş kentkart vs tarzı yerlerde kullanılan kartlar. düşüncem şu bir adet kentkartımız var bir okuyucu ile bu kartın idsini okuyup diğer 2 karta bu idleri yazabilirmiyiz ? yani 3 kişi aynı bakiyeden kullanacak bu kartı. bu tarz bir sistemi yapabilirmiyiz yapabilirsek nasıl ? yapamazsak neden :D
-
Akbil için böyle bir şey arayan vardı sonuç olarak bir murit bilgiler(bakiye) karta değil server a yükleniyor. Senin kart anahtar görevi görüyor. cihaza okutunca server a bağlanıp senin id inden bakiyeyi kesiyor. Falan filan fişmekan demişti. Akbil-istanbul kart kopyalama hack falan diye arat daha çok bilgiye ulaşırsın.
-
rakkoc bilir ona sor.
-
tustanbakanadam bunu yazdı
rakkoc bilir ona sor.
-
rakkocun yanında çalışan biri olarak şunu söyleyebilirim ki her kart için id tanımlanır ve kopyalanmaması için güzel de bir yöntem vardır,kart kopyalama işi olabilir bir receiverla kartın idsini alıp aynı çipte başka bir karta kopyalarsın ama bakiye bu kartın id'sine yönleniktir yani kopyalanmış kartlar için tek bir bakiye vardır. Böyle bir yöntemle uğraşacağına kartın üreticisinden bir kart daha edinmek daha kolay olur. Haaa ben eykırım kartı kopyalarım diyorsan bu yöntemleri bende bilmek isterim :)
-
Onun yerine kredi kartı kopyala da zahmetine değsin be hocam :)
-
Haymatlos bunu yazdı
Onun yerine kredi kartı kopyala da zahmetine değsin be hocam :)
hocam kopyalama işi dert değil , teyp kristallerinden edin. onlarla okunabiliyor çok rahat. hatta yazıladabiliyor.
ancak tek sıkıntı atm ler kendini geliştirmiş kartı ileri geri hareket ettirip içine alıyor ve titretiyor bu da okuduğun bildiğinin içine ediyor. bu yüzden uğraşmaya değmez.
-
hocam doğrudan http://www.kentkart.com/ bu adamlara sor bence. yani aynı hesabı 3 kişi kullanmak istiyoruz, nasıl olur diye.. sıkı bir güvenlik sistemleri olduğunu biliyorum. hatta sorunda ne gibi güvenlik önemleri alıyorsunuz gibi bir soru da sorabilirsin.
-
furkiak bunu yazdı
formda 1-2 konu varmış 2012 yılında falan açılmış fakat pek bir sonuç elde edilememiş kentkart vs tarzı yerlerde kullanılan kartlar. düşüncem şu bir adet kentkartımız var bir okuyucu ile bu kartın idsini okuyup diğer 2 karta bu idleri yazabilirmiyiz ? yani 3 kişi aynı bakiyeden kullanacak bu kartı. bu tarz bir sistemi yapabilirmiyiz yapabilirsek nasıl ? yapamazsak neden :D
kent kart ile alakalı bir konu vardı forumda. eski bir konu arkadaş orda nasıl yapılır neden yapılamaz gibi şeylerle açıklamıştı. o konuyu biraz arayıp bulman lazım
-
Kopyalayamazsin.
Edit : Kart ID'si dedigin sey fiziksel bir numaradir. (Kent Kart dedigin kartlart modelleri icin yani mifare kartlar icin) Degistirilemez.
ID kopyalamak yerine key'ler uygun kart olusturmak daha kolaydir, ki bu adimdada black list uygulamasini takilir. 1 gun sonra kart kullanilamaz hala gelir.
undefined-01 tarafından 13/Tem/14 15:34 tarihinde düzenlenmiştir -
eski konularda mifare diye attigimda cikan bazi konular oldu istersen incele :
http://www.tahribat.com/Forum-Akbil-Kartlarinin-Calisma-Mantigi-188111/1/Mifare/
