Robot Resminizi Yapabileceğiniz Bir Site
-
-
biraz kurcaladım bana benzemedi.
-
saolasın bide benzetebilsek acaba polisler böylemi buluyorlar vay be
http://img160.imageshack.us/img160/6/ads305zys3.jpg
hacım ben bu muyum :)
-
ya hazır şablon bunlar nereye kadar benzetebilirsinki dimi
-
ellerine sağlık baya kullanışlı birşey bence ;)
-
arkadaşlar hadi bakalım herkez bir insan yapsın neye benziyecek yada nasıl bir tipte istiyorsa onu yapsın.Ben rastgele birşeyler yapmaya çalıştım ahanda resmi;

-
-
Ulan bende iki metre kulak var koymayı unutmuşum :)
-
oha lan kendimin aynısını yaptım valla :D yuh bu kadar benzermi lem bişi birine :D zuhauhauhauahau eyw kanka cok eglenceli ben herkesi cizerim lan burdan :D zuhzuhuhzuhzuzhuhuzhzuhzuhuahuhzuhzu
-
andidit bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------dai ben bu herifi bi yerden hatırlıom şerefsizim :D bu arada benim anlamadığım bişi var bıyık yapmadığın zman dudkla burun arasında 2 km oluyo ne iş ??
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar hadi bakalım herkez bir insan yapsın neye benziyecek yada nasıl bir tipte istiyorsa onu yapsın.Ben rastgele birşeyler yapmaya çalıştım ahanda resmi;

-----------------------------
Abüü Bu Ofomu:D
Toplam Hit: 2263 Toplam Mesaj: 14
