Rs-232 Den Role Kontrol

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    rs232'yi UART'tan herhangi bir micro islemciye baglamak icin MAX232 entegresi kullanman gerekli.

    Ondan sonrasi icin PIC 16F877 gibi ucuz e islemsel bir micro islemci ile devreyi kurabilirisin. (Bu micro islemcinin icikisini transistore bagliyip onunlada roleyi kumada edersin)

    PIC CCS C dili ile de rahat rahat C ile kod yazarak kodlarsin.

    Mesela bu asagidaki alette usb dedigine bakma icinde cevirici var ve RS232 ile calisiyor :
    http://www.denizelektronik.com/usb_10ch_io.htm  


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasbihal5
    hasbihal5's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2011
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    rs232'yi UART'tan herhangi bir micro islemciye baglamak icin MAX232 entegresi kullanman gerekli.

    Ondan sonrasi icin PIC 16F877 gibi ucuz e islemsel bir micro islemci ile devreyi kurabilirisin. (Bu micro islemcinin icikisini transistore bagliyip onunlada roleyi kumada edersin)

    PIC CCS C dili ile de rahat rahat C ile kod yazarak kodlarsin.

    Mesela bu asagidaki alette usb dedigine bakma icinde cevirici var ve RS232 ile calisiyor :
    http://www.denizelektronik.com/usb_10ch_io.htm  


    -----------------------------

    Dostum kendi yapabilceğim bir devre olması gerekiyor


    Adam Olan Lafdan Anlar...
Toplam Hit: 4638 Toplam Mesaj: 23