Rs-232 Den Role Kontrol
-
rs232'yi UART'tan herhangi bir micro islemciye baglamak icin MAX232 entegresi kullanman gerekli.
Ondan sonrasi icin PIC 16F877 gibi ucuz e islemsel bir micro islemci ile devreyi kurabilirisin. (Bu micro islemcinin icikisini transistore bagliyip onunlada roleyi kumada edersin)
PIC CCS C dili ile de rahat rahat C ile kod yazarak kodlarsin.
Mesela bu asagidaki alette usb dedigine bakma icinde cevirici var ve RS232 ile calisiyor :
http://www.denizelektronik.com/usb_10ch_io.htm -
rakkoc bunu yazdı:
-----------------------------rs232'yi UART'tan herhangi bir micro islemciye baglamak icin MAX232 entegresi kullanman gerekli.
Ondan sonrasi icin PIC 16F877 gibi ucuz e islemsel bir micro islemci ile devreyi kurabilirisin. (Bu micro islemcinin icikisini transistore bagliyip onunlada roleyi kumada edersin)
PIC CCS C dili ile de rahat rahat C ile kod yazarak kodlarsin.
Mesela bu asagidaki alette usb dedigine bakma icinde cevirici var ve RS232 ile calisiyor :
http://www.denizelektronik.com/usb_10ch_io.htm
-----------------------------Dostum kendi yapabilceğim bir devre olması gerekiyor
