Rusların Son Bombası Devasa Uçak
-
o göt kalkarmı (ata demirer)
-
tipik rus hantal mimarisi adamlar vurma vurulma olayını mutlaka düşünmüşlerdir ama günümüz nanoteknoloji günü tut sen kaç kalibrelik top koymuşlar ben olsam parçalar donanmama gemi yapardım o uçağı ona ayıracağım bütçeylede israile rakip nanocu olur pazardaki tekelinin belini krardım tabi ben olsaydım ama değilim işte rusya bir adam kaybetti rusya =0 Türkiye=1 :D
-
rusya kullanmıyacağı içi bu kdar pra harcamaz acaba savaş habercisimi yoksa gözdağı mı
Toplam Hit: 5567 Toplam Mesaj: 34
