Rust Oynamak İsteyen Var Mı La?
-
EnesErgun bunu yazdı
la tolga malafat normalde blurlaşmış ya seni öldürdükten sonra açılıyor bende senin malafata vura vura senden kemik falan topladım asdhasd
@joe_black hocam minecraft gibi ama değil gibi güzel bi oyun fakat sağlam pc istiyor
gt540m le yağ gibi akıyor oyun 525m le falanda oynanır herhaldeherhangi bi serverde takılıyosanız ip verin bende geliyim
-
cracklı servermı orjinalmı ?
-
c0nverse bunu yazdıEnesErgun bunu yazdı
la tolga malafat normalde blurlaşmış ya seni öldürdükten sonra açılıyor bende senin malafata vura vura senden kemik falan topladım asdhasd
@joe_black hocam minecraft gibi ama değil gibi güzel bi oyun fakat sağlam pc istiyor
gt540m le yağ gibi akıyor oyun 525m le falanda oynanır herhaldeherhangi bi serverde takılıyosanız ip verin bende geliyim
kendimiz kuruyoruz da hacı abi bugünlerde olmıycak buralarda herhangi bi ip bulurum ben istanbula geçeyim hele bi hep beraber gireriz
-
nasıl oynuyoruz bu oyunu ? pc ye ne kurmak ne yapmak lazım ?
yol gösterin dostlar.
-
Normalde bu oyun steam üzerinden oynanıyor ama bu arkadaşlar galba crackli sürümünü kullanıyorlar arkadaşın verdiği linkten oyunu indirip f1 ile konsolu açıp net.connect ip yazarsanız girebilirsiniz.
-
yokmu şuan açık sw ?
-
Shephard bunu yazdı
yokmu şuan açık sw ?
var hocam oyunu indirince zaten default olarak o servera giriyor
