Rusya Kırım‘I İşgal Ediyor
-
DJ_Alper bunu yazdı
Tatarlar arap kökenli değil hocam onun için Türkiye sessiz kalıyo
Doğru söze ne denir...
-
qoqo bunu yazdıRETRET bunu yazdıqoqo bunu yazdıendenius bunu yazdıqoqo bunu yazdıendenius bunu yazdıRaNGeR bunu yazdıu235 bunu yazdı
eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.
Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.
rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın
rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar
ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu
rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur
Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.
avatardan medyumdan siz niyet okursunuz
bende bildiğim gerçeği okurum ama yanlış ama doğru gerçek bu
rusyaya dayanmak için büzük ister göt ister daşşak ister ister oğlu ister
oradan buradan toplama öne sürüp saplama ordu ile rusyaya kafa tutmak hayaldir
rusyanın bırakın 3 ayda kellesini almayı 3 yıl tüm dünya birleşse birşey yapamaz
ekonomik çıkarlarından kullanıldığını hisseden haçlı ordusunun neferlerine kadar darma dağın olur
ne avrupa ne amerika böyle bir maceraya girmez girselerdi suriyede çoktan girmişlerdi
Kırmızı doktrin nedir, Nato doktrini nedir, ellerindeki silahlar, ve güçleri nedir bu konuda ne kadar bilgiye sahipsin? Kaldı ki bu olay haçlı meselesi de değildir. Ayrıca Abd'nin Irak'ta ve diğer ülkelerde bu denli uzun süreli kalması beceremeyeceğinden değil o bölgede istediği gibi at oynatmasından. İsteseler Irak gibi bir ülkeyi 3 gün içerisinde haritadan silerler. O kara savaşları geçmişte kaldı. Abd'nin ne kendi askerinin ne de düşman askerinin yada halkının ölmesi pek umrunda olmaz.
Konuyu unutma 15 30 45 ve 60 gün sonra sana bunu tekrar tekrar hatırlatıcam :)
Sen iki ülkenin savaşacağına inanıyormusun? :D
Arada hafif bi soğuk savaş olacak o kadar. Herkes birbirine ultimatom verecek en son Rusya Kırım'daki Rusların can güvenliği garantisini aldıktan sonra çekilmeyi kabul edecek ve soğuk savaş da bitecek.
Rusya kırımı ilhak edecek. Kimse de sesini çıkarmayacak. Zamanı gelince sana hatırlatırım konuyu.
-
RETRET bunu yazdıqoqo bunu yazdıRETRET bunu yazdıqoqo bunu yazdıendenius bunu yazdıqoqo bunu yazdıendenius bunu yazdıRaNGeR bunu yazdıu235 bunu yazdı
eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.
Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.
rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın
rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar
ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu
rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur
Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.
avatardan medyumdan siz niyet okursunuz
bende bildiğim gerçeği okurum ama yanlış ama doğru gerçek bu
rusyaya dayanmak için büzük ister göt ister daşşak ister ister oğlu ister
oradan buradan toplama öne sürüp saplama ordu ile rusyaya kafa tutmak hayaldir
rusyanın bırakın 3 ayda kellesini almayı 3 yıl tüm dünya birleşse birşey yapamaz
ekonomik çıkarlarından kullanıldığını hisseden haçlı ordusunun neferlerine kadar darma dağın olur
ne avrupa ne amerika böyle bir maceraya girmez girselerdi suriyede çoktan girmişlerdi
Kırmızı doktrin nedir, Nato doktrini nedir, ellerindeki silahlar, ve güçleri nedir bu konuda ne kadar bilgiye sahipsin? Kaldı ki bu olay haçlı meselesi de değildir. Ayrıca Abd'nin Irak'ta ve diğer ülkelerde bu denli uzun süreli kalması beceremeyeceğinden değil o bölgede istediği gibi at oynatmasından. İsteseler Irak gibi bir ülkeyi 3 gün içerisinde haritadan silerler. O kara savaşları geçmişte kaldı. Abd'nin ne kendi askerinin ne de düşman askerinin yada halkının ölmesi pek umrunda olmaz.
Konuyu unutma 15 30 45 ve 60 gün sonra sana bunu tekrar tekrar hatırlatıcam :)
Sen iki ülkenin savaşacağına inanıyormusun? :D
Arada hafif bi soğuk savaş olacak o kadar. Herkes birbirine ultimatom verecek en son Rusya Kırım'daki Rusların can güvenliği garantisini aldıktan sonra çekilmeyi kabul edecek ve soğuk savaş da bitecek.
Rusya kırımı ilhak edecek. Kimse de sesini çıkarmayacak. Zamanı gelince sana hatırlatırım konuyu.
Tamam bekliyorum :D Bende Rusya Kırım'a daha fazla asker sokacak ardından Nato müdahale edecek ve bunu durdurmasını isteyecek, ardından 3-4 ay soğuk savaş olacak ve en son da Rusların can güvenliği garanti altına alındıktan sonra önce Rusya sonra Nato çekilecek diyorum.
-
Bu resimler gerçek mi ?

-
Cesnist bunu yazdı
Bu resimler gerçek mi ?

mooontajjjj :D
katyusha gider
-
qoqo bunu yazdıendenius bunu yazdıRaNGeR bunu yazdıu235 bunu yazdı
eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.
Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.
rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın
rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar
ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu
rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur
Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.
HAHAHAHAHAHAHHA. 3 ayda kellesini koparırlarmış AISDJASDIASD.
Süper güç dediğiniz ABD götü boklu ırak halkıyla kaç sene çatıştı. Rusya gibi bir ülkenin 3 ayda kafasını koparıcaklar he HAHAHAHAHHAH komiksin. -
endenius bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Bu resimler gerçek mi ?

mooontajjjj :D
katyusha gider
Montaj değil.O fotoğraf çekilenlerde Ukraynadaki Ruslar.
u235 tarafından 03/Mar/14 22:22 tarihinde düzenlenmiştir -
u235 adam dalga geçmiş celallenme
-
ZoRKaYa bunu yazdı
u235 adam dalga geçmiş celallenme
Yok yav ne celallenecem çok önemli konu mu sanki : ) Montaj diyorsa montaj olsun.
Siyaset halk arasında tartışılıpda hiçbir zaman sonuca varılamayan bir konu.
-
http://www.youtube.com/watch?v=87fsx1sNkwA
god tarafından 04/Mar/14 04:04 tarihinde düzenlenmiştir
