folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Rusya Kırım‘I İşgal Ediyor



Rusya Kırım‘I İşgal Ediyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    Tatarlar arap kökenli değil hocam onun için Türkiye sessiz kalıyo

     

     

    Doğru söze ne denir...


    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    qoqo bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı
    endenius bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı
    endenius bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.

    Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.

    rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın

    rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar

    ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu

     

    rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur

    Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.

    avatardan medyumdan siz niyet okursunuz

    bende bildiğim gerçeği okurum ama yanlış ama doğru gerçek bu

    rusyaya dayanmak için büzük ister göt ister daşşak ister ister oğlu ister

    oradan buradan toplama öne sürüp saplama ordu ile rusyaya kafa tutmak hayaldir

    rusyanın bırakın 3 ayda kellesini almayı 3 yıl tüm dünya birleşse birşey yapamaz

    ekonomik çıkarlarından kullanıldığını hisseden haçlı ordusunun neferlerine kadar darma dağın olur

    ne avrupa ne amerika böyle bir maceraya girmez girselerdi suriyede çoktan girmişlerdi

     

    Kırmızı doktrin nedir, Nato doktrini nedir, ellerindeki silahlar, ve güçleri nedir bu konuda ne kadar bilgiye sahipsin? Kaldı ki bu olay haçlı meselesi de değildir. Ayrıca Abd'nin Irak'ta  ve diğer ülkelerde bu denli uzun süreli kalması beceremeyeceğinden değil o bölgede istediği gibi at oynatmasından. İsteseler Irak gibi bir ülkeyi 3 gün içerisinde haritadan silerler. O kara savaşları geçmişte kaldı. Abd'nin ne kendi askerinin ne de düşman askerinin yada halkının ölmesi pek umrunda olmaz.

    Konuyu unutma 15 30 45 ve 60 gün sonra sana bunu tekrar tekrar hatırlatıcam :)

    Sen iki ülkenin savaşacağına inanıyormusun? :D

    Arada hafif bi soğuk savaş olacak o kadar. Herkes birbirine ultimatom verecek en son Rusya Kırım'daki Rusların can güvenliği garantisini aldıktan sonra çekilmeyi kabul edecek ve soğuk savaş da bitecek.

    Rusya kırımı ilhak edecek. Kimse de sesini çıkarmayacak. Zamanı gelince sana hatırlatırım konuyu.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı
    endenius bunu yazdı
    qoqo bunu yazdı
    endenius bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.

    Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.

    rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın

    rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar

    ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu

     

    rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur

    Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.

    avatardan medyumdan siz niyet okursunuz

    bende bildiğim gerçeği okurum ama yanlış ama doğru gerçek bu

    rusyaya dayanmak için büzük ister göt ister daşşak ister ister oğlu ister

    oradan buradan toplama öne sürüp saplama ordu ile rusyaya kafa tutmak hayaldir

    rusyanın bırakın 3 ayda kellesini almayı 3 yıl tüm dünya birleşse birşey yapamaz

    ekonomik çıkarlarından kullanıldığını hisseden haçlı ordusunun neferlerine kadar darma dağın olur

    ne avrupa ne amerika böyle bir maceraya girmez girselerdi suriyede çoktan girmişlerdi

     

    Kırmızı doktrin nedir, Nato doktrini nedir, ellerindeki silahlar, ve güçleri nedir bu konuda ne kadar bilgiye sahipsin? Kaldı ki bu olay haçlı meselesi de değildir. Ayrıca Abd'nin Irak'ta  ve diğer ülkelerde bu denli uzun süreli kalması beceremeyeceğinden değil o bölgede istediği gibi at oynatmasından. İsteseler Irak gibi bir ülkeyi 3 gün içerisinde haritadan silerler. O kara savaşları geçmişte kaldı. Abd'nin ne kendi askerinin ne de düşman askerinin yada halkının ölmesi pek umrunda olmaz.

    Konuyu unutma 15 30 45 ve 60 gün sonra sana bunu tekrar tekrar hatırlatıcam :)

    Sen iki ülkenin savaşacağına inanıyormusun? :D

    Arada hafif bi soğuk savaş olacak o kadar. Herkes birbirine ultimatom verecek en son Rusya Kırım'daki Rusların can güvenliği garantisini aldıktan sonra çekilmeyi kabul edecek ve soğuk savaş da bitecek.

    Rusya kırımı ilhak edecek. Kimse de sesini çıkarmayacak. Zamanı gelince sana hatırlatırım konuyu.

    Tamam bekliyorum :D Bende Rusya Kırım'a daha fazla asker sokacak ardından Nato müdahale edecek ve bunu durdurmasını isteyecek, ardından 3-4 ay soğuk savaş olacak ve en son da Rusların can güvenliği garanti altına alındıktan sonra önce Rusya sonra Nato çekilecek diyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Bu resimler gerçek mi ?

     


    طדṮ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek
    Cesnist bunu yazdı

    Bu resimler gerçek mi ?

     

    mooontajjjj :D

    katyusha gider

     

    http://www.youtube.com/watch?v=q4v1nDa7tLY

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    qoqo bunu yazdı
    endenius bunu yazdı
    RaNGeR bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    eğer savaş çıkarsa ki inşallah çıkmaz ve bencede çıkmayacak.Amerika ve avrupanın rusyaya karşı askeri bir tavır alamayacağını görürüz bence.

    Hepimizin düşüncesi savaş çıkmaması. Ama gel gör ki eğer savaş çıkarsa sanmayın ki Rusya'ya karşı kimse karşı koyamaz. Bir defa NATO'nun kuruluş felsefesi Rusya'nın olan saldırısına Amerika liderliğinde karşı koymak. O nedenle umarım savaş çıkmaz da Rusya geldiği gibi çekilmesini de bilir.

    rusyayı höt diyince al sana göt diyenlerle karıştırmayın

    rusyaya karşı yazanlar dünyada parmak atmmış göt bırakmamış amerika için tek satır yazmamalrı manidar

    ruslar şöyle düşman böyle düşman diyenlere amerika daha dün ırağa girerken bu bir haçlı seferidir dedi sen natoya yani haçlı ordusuna niye girdin Türkiye diye kimse sordumu

     

    rusya sikertir başkada yolu yoktur yoksa bazıları gibi amerikaya oyuncak olur

    Avatarına ve yorumlarına bakınca Rus hayranı olduğunu anlayamamak imkansız. Lakin Rusya o eski sovyet değil. O kadar güçlü de değil. Nato'ya karşı koyması neredeyse imkansız. İçinden keşke böyle olsa dediklerini yamışsın ama öyle değil işte. Rusya'nın 3 ayda kellesini koparırlar isteseler. Ama dünya'da denge için Rusya gidince geriye Çin kalacak. Onlar bu rolü üstlenirse Rusya'dan daha güçlü ve tehlikeli olacakları için Nato bu konuda Rusya'ya karşı çok saldırgan olmuyor.

    HAHAHAHAHAHAHHA. 3 ayda kellesini koparırlarmış AISDJASDIASD.


    Süper güç dediğiniz ABD götü boklu ırak halkıyla kaç sene çatıştı. Rusya gibi bir ülkenin 3 ayda kafasını koparıcaklar he HAHAHAHAHHAH komiksin.


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    endenius bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    Bu resimler gerçek mi ?

     

    mooontajjjj :D

    katyusha gider

     

    http://www.youtube.com/watch?v=q4v1nDa7tLY

    Montaj  değil.O fotoğraf çekilenlerde Ukraynadaki Ruslar.

    u235 tarafından 03/Mar/14 22:22 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    u235 adam dalga geçmiş celallenme

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    ZoRKaYa bunu yazdı

    u235 adam dalga geçmiş celallenme

    Yok yav ne celallenecem çok önemli konu mu sanki : ) Montaj diyorsa montaj olsun.

    Siyaset halk arasında tartışılıpda hiçbir zaman sonuca varılamayan bir konu.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=87fsx1sNkwA

    god tarafından 04/Mar/14 04:04 tarihinde düzenlenmiştir

    All is well
Toplam Hit: 15571 Toplam Mesaj: 92