Rusya Ya Vize Kalktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    monsterofcom
    monsterofcom's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2009
    Erkek

    iyi hoşta nasıl gidecez oraya daha dayamıyoruz :X 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sercan28
    sercan28's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2009
    Erkek

    abicim işiniz gücünüz karı*kız derdi olmus adamların  kuyruk acısı var bılmıyomusunuz sankı sıcak denızlere ınme ısteklerını buda bı polıtıka onlar ıcın sızlerı kızlarıyla kandırıyo!

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Yazın sağnak halinde rus güzeller yağacak demekki. Ne güzel, ne güzel...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    celik bunu yazdı:
    -----------------------------

    desenize ruslarım yeni nesli artık sarısın değil esmer olcak :)


    -----------------------------
    Tam bizim neslimiz sarısın olmasın...

    Herneyse Kızıl Meydan'da bir TBT Moskov Buluşması yapalım..

    Alalım esmerleri yanımıza dağılatım otellere...

    Ardından ver elini Türkiye...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Ben Gidiyom Hadi Görüşürük... Çocuk Siparişi Veren Varmı ? Gelirken Elinden Tutar Getiririm ? Ciddiyim ? :D


    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    biraz politik düşünün arkadaş ya!


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben Gidiyom Hadi Görüşürük... Çocuk Siparişi Veren Varmı ? Gelirken Elinden Tutar Getiririm ? Ciddiyim ? :D


    ------------------------------

     

    bana getir abi :P kap bi kaçtane :)


    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    Rusyadan karı kız ithal edecez sanırım bu gidişle, 30 günlük gelenler evlenip vatandaş olur; arada da bizim abazlar gider ordan bulur getirir :)

    Tabi rusya diyince aklımıza ilk kızların gelmesi de baştan komedi bişey bi memleket sadece kızıyla mı meşhur olur ya :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Bavul ticareti patlar e tabi başka şeylerde patlar.


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    ruslara bayılırım ama param yok malesef rusyaya gidecek kadar xD

Toplam Hit: 8402 Toplam Mesaj: 47