Rusya Ya Vize Kalktı
-
iyi hoşta nasıl gidecez oraya daha dayamıyoruz :X
-
abicim işiniz gücünüz karı*kız derdi olmus adamların kuyruk acısı var bılmıyomusunuz sankı sıcak denızlere ınme ısteklerını buda bı polıtıka onlar ıcın sızlerı kızlarıyla kandırıyo!
-
Yazın sağnak halinde rus güzeller yağacak demekki. Ne güzel, ne güzel...
-
celik bunu yazdı:
-----------------------------
desenize ruslarım yeni nesli artık sarısın değil esmer olcak :)
-----------------------------
Tam bizim neslimiz sarısın olmasın...Herneyse Kızıl Meydan'da bir TBT Moskov Buluşması yapalım..
Alalım esmerleri yanımıza dağılatım otellere...
Ardından ver elini Türkiye...
-
Ben Gidiyom Hadi Görüşürük... Çocuk Siparişi Veren Varmı ? Gelirken Elinden Tutar Getiririm ? Ciddiyim ? :D
-
biraz politik düşünün arkadaş ya!
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı:
-----------------------------
Ben Gidiyom Hadi Görüşürük... Çocuk Siparişi Veren Varmı ? Gelirken Elinden Tutar Getiririm ? Ciddiyim ? :D
------------------------------bana getir abi :P kap bi kaçtane :)
-
Rusyadan karı kız ithal edecez sanırım bu gidişle, 30 günlük gelenler evlenip vatandaş olur; arada da bizim abazlar gider ordan bulur getirir :)
Tabi rusya diyince aklımıza ilk kızların gelmesi de baştan komedi bişey bi memleket sadece kızıyla mı meşhur olur ya :)
-
Bavul ticareti patlar e tabi başka şeylerde patlar.
-
ruslara bayılırım ama param yok malesef rusyaya gidecek kadar xD
