Rusyadaki Yanginlarda Amerikami Sorumlu?
-
Rusya’nın başkenti Moskova’da, hava sıcaklığı 38.2 dereceye yükselerek yeni rekor kırarken, Pravda Gazetesi, Rusya’daki bilim adamlarının, boğucu yazdan ABD’yi sorumlu olabileceğini öne sürdü.
YANGINLAR ÇIKTI;
Moskova’da bulunanlar süs havuzları ve kirli suların yanından ayrılmayarak serinlemeye çalışırken, başkent yakınlarındaki bataklık ve ormanlarda çıkan yangınlar söndürülmeye çalışılıyor. Yangınlar nedeniyle oluşan duman, Moskova kent merkezindeki hava kirliliğini de kritik düzeye getirdi.
Nehir kenarındaki büyük uyarı levhalarına rağmen yüzlerce kişi, havanın son derece sıcak olması yüzünden bu suda serinlemeye çalıştı.
AMERİKA’YA SUÇLAMA;
Rusya’daki sıcak dalgasını inceleyen Komsomolskaya Pravda gazetesi Rusya’da bilim adamlarının, boğucu yazdan ABD’yi sorumlu tutmaya başladığını yazdı.
Gazeteye göre Rus fizikçiler, ABD, Rusya’ya gizli iklim silahı HAARP ile savaş açmış olabileceğini savunurken şüphelerin Pentagon kontrolünde 1997 yılından beri Alaska’da çalıştırılan yüksek frekans dalga yayıcı HAARP istasyonu üzerinde yoğunlaştığını söyledi.
Uzmanlara göre, Alaska’daki HAARP istasyonu tam güçle çalıştırıldığında, sadece bir saatte 3.5 megawatt elektrik enerjisi tüketiyor. 14 hektar alanı kaplayan 22 metrelik 180 dev anten üzerinde göklere yükselen enerji plazma kümesi oluşturuyor. Bu tesisin çalıştığı tarihten itibaren iklimde tutarsızlıklar olduğu savunuldu.Rusya Silahlı Kuvvetleri iklim uzmanı olarak Nikolay Karavayev Rusya’ya bu yaz iklim silahıyla saldırı düzenlendiğine emin olduğunu söylerken, ”Moskova 40 dereceyle kavrulduğu sırada Berlin 18, Varşova 25, Viyana 20, Paris 20 derece. Rusya sınırlarını takip eden yüksek basınç cephesi onu besleyecek ortam bulunmamasına rağmen dağılmıyor.”
dedi.kaynak:http://www.turkishforum.com.tr/tr/content/2010/07/31/rusya-moskovada-ki-38-2-clik-sicaktan-abdni-sorumlu-tuttu/
olabilirmi böyle bir sey sizce mümkünmü?
-
mümkün, biz de bile yağmur yağdıran uçaklar var. :)
-
vay anasını ya.haarpı inceledimde şimdi biraz vikiden falan.tepkim vay anasını ya :| oldu.
-
gökten taş yağsa a.b.d yagdirdik diyeceksiniz :)
ama abd bu yaparmi yapar demektende kendimi alıkoyamıyorum :)
-
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
vay anasını ya.haarpı inceledimde şimdi biraz vikiden falan.tepkim vay anasını ya :| oldu.
-----------------------------bunun sadece dayanaksız bir internet efsanesi olduğunu da farkettin mi?
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
vay anasını ya.haarpı inceledimde şimdi biraz vikiden falan.tepkim vay anasını ya :| oldu.
-----------------------------bunun sadece dayanaksız bir internet efsanesi olduğunu da farkettin mi?
-----------------------------ama iyonosfere belirli incelemeler yaptıgını biliyruz
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------ama iyonosfere belirli incelemeler yaptıgını biliyruz
yani? adamlar yıldızları inceliyor diye evrenin öbür ucuna yolculuk yaptı demekle eşdeğer bişey bu
-
pravda yazdıysa doğrudur :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
vay anasını ya.haarpı inceledimde şimdi biraz vikiden falan.tepkim vay anasını ya :| oldu.
-----------------------------bunun sadece dayanaksız bir internet efsanesi olduğunu da farkettin mi?
-----------------------------ama iyonosfere belirli incelemeler yaptıgını biliyruz
----------------------------ee ?
-
beyler karnıma sancı girdi amerika sorumlu olabilir mi ?
-
Kurtlar Vadisi Rusya'da gösterilmeye başlanmış sanırım. Reytingi yüksek olsa gerek.
