folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Rüya Tabirleri Ne Kadar Gerçek



Rüya Tabirleri Ne Kadar Gerçek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Bildiğim kadarıyla iki tip rüya vardı. Rahmani nitelik taşıyan ve taşımayan. Yani yaşantımızı etkileyebilecek yol gösterecek türden ve bunlardan olmayanlar olarak.  Bunun ayrımıda kolay olmuyormuş. Bize çok basit gelen bir rüya içinde bir çok sırrı barındırıyorda olabilir. Yada çok etkilendiğimiz bir rüyanın bize etki edebilecek bir tesiri olmayada bilir. Bende kırkyılda bir rüya gören  yada gördüğümü hatırlamayan biriyim ama tecrübem o ki ne zaman bi günaha saplansam iğrenç rüyalar görüyorum.    Ayrıca Hz. Ömer bir sözünde Rüya havada duran bulut gibidir, ancak doğru yorumlanırsa gerçeklik kazanır diye bir şey söylüyordu. Tabi bunlar doğrudan inanmak yada inanmamak ile ilgili. Burada ki  inançtan kastım  dini inanç değil rüyanın tesirine inanıp inanmamak. Zaten  Yakub a Yusuf un  peygamberliğini gösterende rüya idi. Firavuna Musayı gösterende.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    andiditin dedigi gibi ruyalar rahmani ve seytanidir , ayrımı cok zor degildir , az cok anlarsın  , manevi ruya nasıldır, eger sen rüyanda  hırsız kovalıyorsan yada ne bıeyım , silahla oynuyosan , anlakı bu seytani , halk dilinde ( dötün acık kalmıs derler) , rahmanı ruyalar ise yourm ister bu yorumu herkes yapamaz , işin erbabına gitmek lazım ki oda cok bulunmaz  , yorumlanmadan ruyalar cıkmaz , ayrıca bu netteki ruya tabirleri ne bakmayıda pek tavsiye etmem , cunku gordugun bir seye bakıyorsun kotu seyler yazıyor basına bır sey gelcek gıbı yok evınden olu cıkıcak gibi , senin psikolojıne de bozuyor , bu yuzden fazla ruyaları onemsemııcen tabı rahmanı olmadıgı surece , ruyalarda herkese anlatılmaz manevıler ıcın bu. erbabına anlatılır , eger sen diyorsan erbabı kım benım tanıdıgım kişi var , benım seyhım ama onada böle uyduruk ruyalarımı anlatamam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Kaderde varsa üzülmek neye yarar büzülmek diyelim biz buna. 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    bence sallamasyon!!!

    rüyalar tamamen psikolojik

Toplam Hit: 2661 Toplam Mesaj: 15