S3 Vs Discovery
-
zalimadam bunu yazdı
disco al sende katl bize. biz memnunuz .
her türlü eline veriyoruz diğer cihazların. piyasamız düşmüyor. ha desek satabiliyoruz.
Disco tarikatımısınız hocam siz :)
-
1 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum.
-
s3 kullanıyorum 2 senedir şuan için no sıkıntı no tıkırtı, kılcal çizik dahi yok , 9 sene daha kullanmayı planlıyorum hedef 2023 :D
-
mstfcn bunu yazdızalimadam bunu yazdı
disco al sende katl bize. biz memnunuz .
her türlü eline veriyoruz diğer cihazların. piyasamız düşmüyor. ha desek satabiliyoruz.
Disco tarikatımısınız hocam siz :)
zenginler ölsün discodan selam :D
tofaşçıyız abi piyasamız düşmez :D
-
bende de disco var 6 aydır kullanıyorum kutudan çıkan şarj aletiyle beraber hiç sıkıntı yok memnunum. yalnız anlamadığım şey disco 16 gb fiyatları http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-16gb-fiyati,1526238.html fiyatları daha uygun alacağın yere göre. telefoncu hem alırken hem satarken itelemeye çalışıyor sanırım
-
619 Tlye Almıştım 9 ay önce :D hala fiyat düşmedi bu hoşuma gidiyo hiçbir sıkıntı yaşamadım hatta işyerinde arkadaş alacaktı gitti s3 aldı aynı zamanda şebeke probleminden garantiye felan gitti birazda şans bence ama telefon fiyatına göre gayet iyi s3 almaktansa bekle discovery 2 al derim :)
-
Eski bir Samsungçu olarak Samsung dandik yapıyor arkadaşlar. Zaten millette anladı artık 3-5 daha fazla verip Htc veya Sony alıyor. 2-3 ay önce arıza yapan elektrik süpürgesini vermek için Samsung mağazasına gittim abartmıyorum oturacak yer yoktu ve herkesin elinde Samsung telefon vardı.
-
Mustafa bunu yazdı
Discovery 1 alacaksan ay sonuna kadar biraz bekle derim.Discovery 2 çıksın piyasaya fiyatlar biraz düşer.
discovery2'nin cikis fiyati hakkinda bir bilginiz var mi hocam?
-
Discovery 2, 888 liradan satışa sunulacak.
-
zalimadam bunu yazdımstfcn bunu yazdızalimadam bunu yazdı
disco al sende katl bize. biz memnunuz .
her türlü eline veriyoruz diğer cihazların. piyasamız düşmüyor. ha desek satabiliyoruz.
Disco tarikatımısınız hocam siz :)
zenginler ölsün discodan selam :D
tofaşçıyız abi piyasamız düşmez :D
axaxa aynen disco cuyuz :)
