Saatbaşı Net Düşüyor
-
Ark. ben TTnet abonesiyim.1 saatte bir net kesiliyor.Bazen daha erken kesildiğide oluyor.Net sanki pamuk ipliğine bağlı bi mp3 acsam 3-5 tane sayfa bide msn acık olsa net gidiyor.
Bu modemimle mi alakalıdır yoksa ttnetle mi ?
Modemim Pikatel UsbMax
-
telekoma kafam girsin
-
bende hotmail mynet gibi siteleri açamıyordum
limewire açıcınca netten düşüyodum pardus yükledim kurtuldum :)
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------bende hotmail mynet gibi siteleri açamıyordum
limewire açıcınca netten düşüyodum pardus yükledim kurtuldum :)
-----------------------------İşletim sistemi ile mi alakalı

-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------bende hotmail mynet gibi siteleri açamıyordum
limewire açıcınca netten düşüyodum pardus yükledim kurtuldum :)
-----------------------------İşletim sistemi ile mi alakalı

-----------------------------hacı 20-30 format attım olmadı windows xp home edition orjinal yükledim
olamdı pardus kurdum oldu :)
-
antiporn olmasın makinada?
-
bende 10 dk da bi düşüyodu bu telf hattını yeniledim anca gitti
-
müşteri temsilciyle tartış ekip yollayın de. yollamazsa direkteki kablonuz kopmuş amk gelin yapın de gelen ekibi yakala ve anlat sorunu. telefondakilerin hepsi iyi olmuyor maalesef.
4440375
-
Dilekce verin falan diyorlar :I
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------
Dilekce verin falan diyorlar :I
-----------------------------geçen haftada benim öyleydi 10-20 dkda bir net gidiyordu ve çok sinirbozucu bişi bu.
devlet kurumlarının hepsinin hamurunda vardır bu "dilekçe verin" muhabbeti.
elektrik kesintisinede aynı zırva; "dilekçe verin trafo yenilenecek"
yada yada yada...
-
Biliyosun bi ara ben smile adsl kullanıyodum aynı sorunun bende vardı..1 saati bırak 5 dakikada bir düşüyodu.şu an ttnetin kota şişirmesinden başka şikayetim yok :I
TTNET: 444 0 375
PİKATEL: 444 0 570
telleri aradıysan..dilekçe gönder o zmn :)
