Saatler 1 Saat İleri Alındı
-
mobil cihazlarda saatler 1 saat ileri alınırken sırf lys var diye ülkemizde yarın gece ileri alınacak saatler.. lakin kesin olarak yarın bir çok öğrenci arkadaşımız mağdur olacak :) üzücü bir durum bilgilerinize.. lütfen saatlerinizi kontrol ediniz :)
-
şimdi mışıl mışıl uyuyorlardır.inşallah saatlerin farkındadırlar yoksa bütün emekler boşa...
-
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
şimdi mışıl mışıl uyuyorlardır.inşallah saatlerin farkındadırlar yoksa bütün emekler boşa...
-----------------------------
umarım herşeyin farkındalardır.. -
gazabımız hayırlı olsun YGS'ye gireceklere saatlerimiz 05:33
-
abi ben de giricem ama ben ayaktayım :D saat 6 30 diye kalktım yarım saat erkenden bişey olmaz dedim 1:30 saat varmış. eğlenceli flash oyunu olan? :D:D
-
Vay amk bende zaman ne çabuk geçti diyordum :)
Saatler geri alınsaydı mağdur olan olurdu ama bugün sorun olacağını sanmıyorum. Dijital aletler bahaneleri olur evden erken çıkarlar.
-
Telefonumun saati otomatikmen 1 saat ileri alınmış mal gibi kalktım ahanda sabahın körü tbt de benden başka varmı sırf bu yüzden daha erken kalkan aynı saatte diye dolanıyorum bende burda.
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Telefonumun saati otomatikmen 1 saat ileri alınmış mal gibi kalktım ahanda sabahın körü tbt de benden başka varmı sırf bu yüzden daha erken kalkan aynı saatte diye dolanıyorum bende burda.
-----------------------------benim telefonum bozuk, evde de kimse yok. saat su an 07:36 mı 06:36 mı ? hay sikeyim ya :/
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Telefonumun saati otomatikmen 1 saat ileri alınmış mal gibi kalktım ahanda sabahın körü tbt de benden başka varmı sırf bu yüzden daha erken kalkan aynı saatte diye dolanıyorum bende burda.
-----------------------------benim telefonum bozuk, evde de kimse yok. saat su an 07:36 mı 06:36 mı ? hay sikeyim ya :/
-----------------------------06:38 trt tv saatlerine bak
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Telefonumun saati otomatikmen 1 saat ileri alınmış mal gibi kalktım ahanda sabahın körü tbt de benden başka varmı sırf bu yüzden daha erken kalkan aynı saatte diye dolanıyorum bende burda.
-----------------------------benim telefonum bozuk, evde de kimse yok. saat su an 07:36 mı 06:36 mı ? hay sikeyim ya :/
-----------------------------su an 06 3x
-
olaya bak ya zaten 2 bucukta mı ne yattık bi de 1 saat erken kalktık :D lan bi ülkenin her isi orjinal gider mi ya tüm cihanda tek biz yaptık heralde bunu hahaaha :D
neyse o zaman bi pes oynanır gidene kadar.
