Saatler 1 Saat İleri Alındı 2013
-
yatarken pc ye baktım sonra telefonuma baktım . Pc 1 saat ileri gösteriyor , vay aq dedim bios pili bitmiş:D
-
iyi de erken aksam oluyor lan daha fazla enerji harcaniyor tasarruf yapilmiyor ki
-
anarsistherif bunu yazdı
iyi de erken aksam oluyor lan daha fazla enerji harcaniyor tasarruf yapilmiyor ki
tam tersi :)
-
ersn bunu yazdı
yatarken pc ye baktım sonra telefonuma baktım . Pc 1 saat ileri gösteriyor , vay aq dedim bios pili bitmiş:D
:D
-
uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D
-
ulquiorra bunu yazdı
uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D
o geyik gercek dayi bilip bilmeden konusma bu sene kaldirilacakti
-
ulquiorra bunu yazdı
uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D
Türkiye [değiştir]
YSU 1947 yılında uygulama tanıtılıp uygulanmaya başladı. 1965 ve 1972 yılları arasında uygulama askıya alındı. 2008 yılında Enerji Bakanlığı uygulamanın kaldırılmasını 2,5 GMT zaman diliminin oluşturulup kullanılmasını önerdi. Fakat çalışmada herhangi bir ilerleme olmamıştır. 23 mart ilk hafta sonu gece saat 03:00'da saatler değiştirilir.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı uygulamanın 2013 yılından itibaren kaldırılması için harekete geçti. Planlara göre Bakanlar Kurulu'na gönderilecek yeni kanun tasarısı ile Ekim ayında son kez kış saatine geçilmiş olacak. Böylece 2013 yılın Mart ayından itibaren sürekli yaz saatinde ve 3 GMT zaman diliminde kalınarak, uygulama son bulacak.[1]
