folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saatler 1 Saat İleri Alındı 2013



Saatler 1 Saat İleri Alındı 2013

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    yatarken pc ye baktım sonra telefonuma baktım . Pc 1 saat ileri gösteriyor , vay aq dedim bios pili bitmiş:D


    küfrederiz villalara kulübeden
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    iyi de erken aksam oluyor lan daha fazla enerji harcaniyor tasarruf yapilmiyor ki


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    anarsistherif bunu yazdı

    iyi de erken aksam oluyor lan daha fazla enerji harcaniyor tasarruf yapilmiyor ki

    tam tersi :)


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    yatarken pc ye baktım sonra telefonuma baktım . Pc 1 saat ileri gösteriyor , vay aq dedim bios pili bitmiş:D

    :D


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı

    uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D

    o geyik gercek dayi bilip bilmeden konusma bu sene kaldirilacakti

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    ulquiorra bunu yazdı

    uygulamanın kalkması söz konusu değil, lütfen bitirelim şu geyiği artık. kime saatini ileri aldın mı desem "hani bu yıl kalkıyodu yaa" diyor. :D

    Türkiye [değiştir]

    YSU 1947 yılında uygulama tanıtılıp uygulanmaya başladı. 1965 ve 1972 yılları arasında uygulama askıya alındı. 2008 yılında Enerji Bakanlığı uygulamanın kaldırılmasını 2,5 GMT zaman diliminin oluşturulup kullanılmasını önerdi. Fakat çalışmada herhangi bir ilerleme olmamıştır. 23 mart ilk hafta sonu gece saat 03:00'da saatler değiştirilir.

    Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı uygulamanın 2013 yılından itibaren kaldırılması için harekete geçti. Planlara göre Bakanlar Kurulu'na gönderilecek yeni kanun tasarısı ile Ekim ayında son kez kış saatine geçilmiş olacak. Böylece 2013 yılın Mart ayından itibaren sürekli yaz saatinde ve 3 GMT zaman diliminde kalınarak, uygulama son bulacak.[1]

Toplam Hit: 1664 Toplam Mesaj: 18